|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۷۶

عموی شهید دانایی فر:

عموی شهید دانایی فر گفت: شهادت دانایی فر مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد.

محمود قرائتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ملت ایران هرگز از شهادت هراسی نداشته و با شهادت فرزندان خود هوشیارتر و بیدار تر می شود.

وی افزود: ملت ایران در راه دفاع از میهن و آرمان های نظام بسیار شهید داده اند و ذره ای پشیمان نیستند.

وی ادامه داد: گروگان گرفتن مرزبانان ایرانی توسط گروهک تروریستی ضدنظام و به شهادت رساندن آنها تنها از افراد اجیره شده سرویس های منطقه بر می آید.

قرائتی اذعان داشت: بر خلاف اینکه صدای تمام مردم دنیا برای نجات مرزبانان ایرانی بلند شد اما مدعیان دفاع از حقوق بشر خود را به خواب زده و فریادهای مادران دلسوخته و تمامی ملت ایران را نشنیده گرفتند.

وی اضافه کرد: شهادت مرزبان ایرانی فقط زمینه رسوایی مدعیان دفاع از حقوق بشر را فراهم کرد.

عموی شهید دانایی فر بیان داشت: اگر یک آمریکایی در گوشه ای از دنیا مورد تهاجم قرار می گرفت، تمام مدعیان ستون‎های سازمان ملل را به لرزه درمی آوردند، در حالی که در ایران چند مرزبان بی گناه به جرم پاسداری از حریم وطن و مرز و بوم خود به گروگان گرفته شده و هم اکنون معلوم نیست سرنوشت آنها چه می شود.

قرائتی گفت: شعارهای دفاع از حقوق بشر کشورهای منطقه خانواده مرزبانان را دلخوش کرد که شاید این بار بشود به آنها اعتماد کرد، شاید این بار فرزند ۱۰ روزه شهید دانایی فر دل سنگ تروریست ها را به رحم آورد و… اما آنها یک بار دیگر نشان دادند که در بحثدفاع از حقوق بشر نیز تبعیض قائل می شوند و تنها کسانی که ضد نظام هستند از حمایت آنها برخوردارند و مردم مظلوم و بی دفاع و ولایت مدار در دیدگاه آنها جایگاهی ندارند.

وی افزود: قطعا پشت صحنه این گروهک های تروریستی خود مدعیان حقوق بشر هستند وگرنه چه کسی آنها را حمایت می کند، چطور آنها در امنیت کامل به سر می برند؟ چگونه هر اقدام ددمنشانه ای که می خواهند انجام می دهند و سازمان ملل سکوت کرده است؟

چه کسی فقدان محبت پدر را برای فرزند جمشید پر می کند

وی افزود: شهید دانایی فر در خانواده ای هشت نفره زندگی می کرد و فرزند ششم خانواده است و سه خواهر و چهار برادر دارد.

قرائتی افزود: مادر وی بر اثر سانحه تصادف از دنیا رفته و پدرش نیز بر اثر ناراحتی های روحی مریض احوال و خبر شهادت جمشید نیز بر دردهایش افزوده است.

گفتنی است: شهید دانایی فر سربازی اش را در کرمانشاه گذراند و بعد از دوران سربازی به استخدام نیروی انتظامی درآمد و برای آموزش به چالوس رفت، حدود یک سال در چالوس دوره های آموزشی را گذراند.

وی با قبول شدن در دوره ها به عنوان گروهبان دوم مشغول به خدمت شد و پس از سه سال به مرزهای سیستان و بلوچستان آمد و از مرزبانی او در سیستان و بلوچستان دو ماه می گذشت که ۱۷ بهمن ماه سال گذشته توسط گروهک تروریستی جیش الظلم به همراه چهار سرباز دیگر ربوده شد.

هنوز یک ماه از ربوده شدن جمشید دانایی فر نگذشته بود که فرزندش به دنیا آمد و همسرش برای او نام انتخاب نکرد تا جمشید بازگردد و او نام پسرش را برگزیند، غافل از آنکه سفر جمشید بازگشتی ندارد.

چه سخت است که نوزاد ۱۰ روزه با چشم گشودن به این دنیا از نعمت نوازش دست های پدر محروم شود

کجا هستند مدعیان دفاع از حقوق بشر تا پاسخ این کودک ۱۰ روزه را بدهند و جای خالی پدر را برای او پر کنند.

امیدواریم شبکه های خارجی که دائم بر جنایت های سرویس های منطقه سرپوش می گذارند، برای یکبار هم که شده فریاد این کودک ۱۰ روزه را به گوش دنیا برسانند تا مدعیان حقوق بشر را از خواب غفلت بیدار کرده و حداقل زمینه آزادی چهار مرزبان ایرانی دیگر فراهم شود.

امیدواریم با دستگیری عاملان این جنایت تروریستی ذره ای از دردهای مادران رنج کشیده التیام بخشیده شود.

به گزارش فارس گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل ۱۷ بهمن ماه سال گذشته پنج مرزبان ایرانی را در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربودند.

طی چند روز اخیر خبر شهادت گروهبان یکم جمشید دانایی فر یکی از پرسنل هنگ مرزی سرباز که به همراه چهار سرباز وظیفه در حین خدمت در نوار شرقی کشور توسط این گروهک تروریستی به گروگان گرفته شده بود از سوی مقامات امنیتی مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام / ۷۵۰۰۴ /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار