|
|
کدخبر: ۱۴۹۰۷۸

نماینده مردم زرند در مجلس در بیانیه ای تاکید کرد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارش دقیق پلیس راه در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در محور طلائیه هویزه شد.

به گزارشخبرگزاری فارساز زرند، در پی حادثه واژ گونی اتوبوس در محور طلائیه هویزه و جان باختن شماری از نوجوانان شهر خانوک، حسین امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: عروج ملکوتی تعدادی از جوانان شهرستان زرند و کرمان به خانواده های این عزیزان و همه مردم شهر خانوک و استان کرمان تسلیت گفته و آرزوی شفا و سلامتی برای مجروحان حادثه را دارم.

در این پیام عنوان شده است: مردم شهر خانوک به دلاوری، تدین و انقلابی بودن و دوستدار اهل بیت(ع) شهرت دارند و به نسبت جمعیت در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار ارزنده ای داشته اند و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده اند.

این پیام می افزاید: همین ویژگی های ارزشمند سبب علاقه جوانان و مردم به زیارت قدمگاه شهدایشان شده و مناطق عملیاتی یادآور شهدایشان و آرام بخش روح و روان آنان است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیت خود به مناسبت جان باختن ۹ نفر از نوجوانان استان کرمان در حادثه واژگونی اتوبوس عنوان کرده است: قطعا پلیس راه باید در اسرع وقت گزارشی از حادثه و مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه دلخراش شده است را ارائه کند.

انتهای پیام / ۸۰۰۲۲ / ع

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار