|
|
کدخبر: ۱۴۹۱۲۳

شهیدی در پاسخ به فارس:

رئیس بنیاد شهید با اشاره به حضور خود در مراسم شهید خلیلی از تأکید رئیس جمهور بر ضرورت حضور نماینده دولت در این مراسم خبر داد.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران در حاشیه مراسم ختم علی خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره اینکه آیا رئیس جمهور پیامی را به خانواده شهید ابلاغ کرده اند یا نه، گفت: آقای روحانی پیش از سفر به کشور افغانستان به من تأکید کرد که به عنوان نماینده ایشان در این مراسم حضور پیدا کرده و پیام تسلیت ایشان را ابلاغ کنم.

وی افزود: احتمال اینکه پیامی از طرف خود رئیس جمهور بعد از پایان سفر صادر شود نیز وجود دارد اما بنیاد شهید نیز شهادت شهید خلیلی را تسلیت می گوید.

رئیس بنیاد شهید ادامه داد: ایشان شهید عرصه فرهنگ است، دشمنان ما زمانی که نتوانستند در عرصه نظامی کاری کنند وارد حوزه فرهنگ شدند و ایشان شهید عرصه فرهنگ محسوب می شوند.

حجت الاسلام محلاتی در پاسخ به این سوال که آیا شهید خلیلی از طرف بنیاد شهید با عنوان شهید محسوب می شود یا نه، گفت: من خودم به شخصه ایشان را شهید می دانم. منتهی در بنیاد شهید کمیته ای به نام کمیته احراز شهادت وجود دارد.

وی افزود: باید مدارک پدر این شهید به این کمیته ارائه کنم تا موضوع مطرح شود و احراز شهادت برای ایشان شود که به طور یقین این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس بنیاد شهید ادامه داد: مدارک ناجا که این اتفاق روی داده است و مدارک پزشکی و برنامه هایی که تا الان بوده است ارائه شود تا در کمیسیون بررسی شود تا شهادت ایشان محرز شناخته شود.

وی افزود: شهید خلیلی شهید عرصه فرهنگ است و احراز شهادت ایشان حتمی است.

همچنین رئیس بنیاد شهید از ضرورت فراهم کردن فضا برای فعالیت آمران به معروف و نهی از منکر توسط قوه قضائیه و سایر نهادها تأکید کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار