|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۴۱

۲ / نایب رئیس مجلس:

نایب رئیس مجلس گفت: قدرت ملت ایران باید برای استکبار تهدید باشد تا جرأت تعرض به نظام اسلامی را نداشته باشند.

به گزارشخبرگزاری فارساز لنگرود، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد عصر امروز در مراسم یادواره شهید حسین املاکی با بیان اینکه قدرت در دست انسان امین دنیا و آخرت را آباد می کند، اظهار داشت: قرآن به دنبال انسان های قوی و امین است.

وی با اشاره به اینکه بهترین کارگزار انسانی است که قوی و امین باشد، تصریح کرد: انسان به دنبال دستیابی به قدرت باید در راستای اسلام قرار گیرد و از قدرت برای گسترش عدالت استفاده کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اقتدار ملی در سال جاری تاکید دارند، گفت: این قدرت ثمره دستیابی به دانش است.

وی ادامه داد: توسعه علمی باید در دستور کار زندگی قرار گیرد و قدرت علمی را ابزاری برای رسیدن به اقتدار ملی و گسترش عدالت در جامعه بشری به کار گیریم.

ابوترابی فرد قدرت در منطق قرآن را برای گسترش عدالت و ریشه کردن ظلم دانست و اظهار کرد: قدرت برای رسیدن به بالاترین مدارج کمال است.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری اقتدار ملی را سبب توسعه عدالت می دانند و این امر در سایه علم تحقق پیدا می کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در منطق علی(ع) قدرت سیاسی ابزاری برای بسط عدالت است، خاطرنشان کرد: خداوند از صالحان و علما تعهد گرفته است.

وی ادامه داد: رهبری سیاسی دنیای اسلام را باید افراد علی گونه در دست داشته باشند و در نبود امام معصوم(ع) در دست ولی فقیه باشد.

ابوترابی فرد مبارزه با ستمگران را رسالت نظام اسلامی خواند و افزود: باید قدرت علمی، اقتصادی، سیاسی و نظامی را برای گسترش عدالت کسب کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیران در نظام اسلامی باید به اقتدار جمهوری اسلامی بیفزایند، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی باید به مرجع علمی در جهان تبدیل شود.

ابوترابی فرد ابراز داشت: باید در کمتر از ۵۰ سال آینده دنیا برای فراگیری دانش مجبور به یادگیری زبان فارسی شود.

وی به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: اگر یک طرف ۱ + ۵ و طرف دیگر میز جمهوری اسلامی قرار گرفت، نشانه جایگاه مقتدرانه ایران است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، این کرسی را حاصل دستاورد اقتدار نظام اسلامی دانست و یادآور شد: قدرت ملت ایران باید برای استکبار تهدید باشد تا جرأت تعرض به نظام اسلامی را نداشته باشند.

انتهای پیام / ۸۴۰۰۱ / ذ۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار