|
|
کدخبر: ۱۵۰۱۶۱

فتاحی در گفتگو با مهر:

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را فراهم کنیم گفت: اطرافیان دولت به جای پرداختن به مباحثانتخاباتی در سال ۹۳ به اقتصاد مقاومتی بپردازند تا بتوانیم حماسه اقتصادی را که یکسال به تعویق افتاد عملی کنیم.

حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در ارزیابی از سال ۹۲ در عرصه های مختلف گفت: حماسه سیاسی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود با حضور پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی بیست و دو بهمن شکل گرفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه دولت یازدهم نتوانست حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری را محقق کند، افزود: دولت در این باره کار خاصی انجام نداد. امیدواریم دولت سیاست های ابلاغی رهبری را که اواخر سال ۹۲ صادر شده را اجرایی کند.

فتاحی با تاکید بر اینکه دولت وظیفه اداره کشور را بر عهده دارد و باید حماسه اقتصادی کشور را رقم بزند، ادامه داد: متاسفانه دولت تاکنون در حوزه اقتصاد کار خاصی را انجام نداده است و وقت خود را برای کم اهمیت گذاشته است و تمرکز خود را بر سیاست خارجی گذاشت که در این هم به چیزی دست نیافت. این دولت تمام تمرکز خود را بر حمایت خارجی ها گذاشته که قطعا چیزی حاصل نمی شود.

نماینده شهربابک در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از مهمترین اتفاق سال ۹۳ چیست، گفت: عده ای از دولتی ها از الان به دنبال این هستند که مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را از آن خود کنند و مسابقه را شروع کردند و کارهای انتخاباتی انجام می دهند.

وی ادامه داد: اصلا مجلس را هم به دست بیاورند چه می خواهند بکنند، اگر هدف پیشرفت مملکت باشد مهم نیست چه مجلسی و با چه جناحی روی کار باشد. اما اگر دیدگاه جناحی کشور دچار چالش هایی می شود و به ضرر مردم و انقلاب تمام می شود.

فتاحی خطاب به دولت گفت: اطرافیان دولت به جای پرداختن به مباحثانتخاباتی در سال ۹۳ به اقتصاد مقاومتی بپردازند تا بتوانیم حماسه اقتصادی را که یکسال به تعویق افتاد عملی کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار