|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۵۵

غریبی در گفت وگو با فارس:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه جوانان رای «آری» خود به نظام را اعلام کرده اند، گفت: راه اندازی اردوهای جهادی در تعطیلات پیام عدالت گستری و اردوهای راهیان نور پیام ایثارگری ۱۲ فروردین را به گوش جهانیان رساند.

وحید غریبی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: ۱۲ فروردین نماد جمهوریت نظام اسلامی ایران است و رای اکثریت مردم به نظام یکی از بی نظیرترین وقایع شیوه های حکومت داری در تاریخ بود.

وی افزود: در ۱۲ فروردین سال ۵۸ مردم به فرمان پیشوا و رهبر خود به پای صندوق های رای رفتند و در ۳۵ سال پس از انقلاب نیز مردم همواره گوش به فرمان رهبر خود در زمینه های مختلف بوده اند.

غریبی ادامه داد: جوانان امروز نیز همچون گذشتگان به شیوه های مختلف رای «آری» خود به نظام را اعلام کرده اند که حضور در راهپیمایی ها و انتخابات هر ساله نشان دهنده این مسئله است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی و شرکت مدبرانه در انتخابات از مصادیق لبیک به نظام است.

وی عمل به فرامین مقام معظم رهبری را یکی دیگر از مصادیق تائید نظام از سوی ملت اعلام کرد و گفت: مردم در بخش های مختلف به فرامین مقام معظم رهبری لبیک می گویند و تلاش برای تحقق شعار هر سال نیز یکی از این مسائل است.

غریبی گفت: راه اندازی اردوهای جهادی و خدمت به مردم محروم در تعطیلات و همچنین شرکت در اردوهای راهیان نور نیز رای قاطع جوانان کشور به نظام تلقی می شود که جوانان با حضور در اردوهای جهادی پیام عدالت گستری و با حضور در اردوهای راهیان نور پیام ایثارگری ۱۲ فروردین را به گوش جهانیان رساندند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار