|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۶۰

ترقی در گفت و گو با فارس:

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: زمینه سازی های امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی باعثشد تا مردم نیز همان چیزی را که خواسته ایشان بود انتخاب کنند.

حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارسبا بیان اینکه درایت امام(ره) باعثموفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی و آری گفتن مردم به جمهوری اسلامی شد، اظهارداشت: امام(ره) در واقع چون از ابتدای مبارزه به این موضوع معتقد بودند که امامت و اجرای احکام اسلامی در جامعه بدون خواست و اراده مردم میسر نمی شود، به همین دلیل در طی دوران تبعید۱۵ساله شان تمام نیروی خود را بر تشویق ملت در به کارگیری اندیشه و آرمانهای انقلاب گذاشتند.

ترقی ادامه داد: همانطور که امام(ره) فرمودنده بودند سربازهای من هنوز در‏ گهواره هستند، نیروهای معتقد به امام(ره) نیز در طی این ۱۵ سال تبعید تلاش کردند تا با تربیت نبروهای انقلابی و معتقد به آرمانهای انقلاب در این مسیر حرکت کنند.

وی زمینه سازی های گذشته را باعثموفقیت و پیروزی انقلاب دانست و گفت: مردم نیز در این مسیر با انتخاب جمهوری اسلامی همان چیزی را که خواسته حضرت امام(ره) بود فراهم کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار