|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۹۳

کریمی در گفت وگو با فارس:

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور گفت: مردم ایران پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی همچنان با حضور در عرصه های مختلف به نظام جمهوری اسلامی لبیک دوباره می گویند.

علیرضا کریمی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: ماهیت ۱۲ فروردین سال ۵۸ این است که مردم ایران پس از سال های متمادی که نظرشان نادیده گرفته می شد توانستند به صورت گویا نظر خود را به جهانیان اعلام کنند و این مسئله نیز بر اساس آموزه های دینی مردم شکل گرفت.

وی افزود: ۱۲ فروردین روز حاکم شدن ارزش های دینی در کشور ایران پس از سال ها حاکمیت سلطنتی بود که می توان آن را یک عید برای ملت ایران برشمرد.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور ادامه داد: مردم ایران در حال حاضر نیز پس از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی همچنان با حضور در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره حافظ حماسه ۱۲ فروردین سال ۵۸ هستند و به نظام جمهوری اسلامی لبیک دوباره می گویند.

کریمی اضافه کرد: مردم ایران در جنگ تحمیلی نیز خودشان حضور یافته و از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند و در حال حاضر هم با حضور در عرصه های مختلف از نظام حمایت می کنند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور اظهار داشت: فرمول ماندگاری انقلاب اسلامی و تفاوت انقلاب ما با سایر کشورها این است که مردم ایران همواره به صورت آگاهانه و با بصیرت از نظام دفاع می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار