|
|
کدخبر: ۱۵۰۸۰۶

نکو در گفتگو با مهر:

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تعامل دولت و مجلس را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: البته می طلبد که تعامل ها بیشتر شود و باید با تعامل بیشتر دولت و مجلس برای رفع نیاز های هر دو قوه بیشتر از گذشته شود. حل مشکلات بدون تعامل امکان پذیر نیست.

ابراهیم نکو نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم، اظهار داشت: زمانی که دولت کشور را در دست گرفت با چالش ها و وموانع زیادی به خصوص در عرصه اقتصادی روبرو بود.

وی افزود: دولت یازدهم به آسیب ها به عنوان چالش نگاه نکرد و سعی کرد به مرور آن ها را برطرف کند. دولت با خونسردی و استفاده از نظرات کارشناسی و تیم اقتصادی قوی توانست بر مشکلات زیادی فائق آید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه تورم به صورت قابل ملاحظه ای کاهش یافته است یاداور شد: رشد اقتصادی یکی از مولفه های موفق دولت بود و توانت رشد اقتصادی منفی را به مثبت تبدیل کند. همچنین در حوزه ارز آرامش را به جامعه بازگرداند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه کارنامه دولت در حوزه سیاست خارجی قابل قبول است ادامه داد: این گونه نیست که دولت با تاکید بر مسایل سیاست خارجی از مسایل داخلی دولت غافل مانده باشد، اما راه دولت در حوزه سیاست خارجی دراز و پر چالش است.

نکو تعامل دولت و مجلس را قابل قبول دانست و تصریح کرد: البته می طلبد که تعامل ها بیشتر شود و باید با تعامل بیشتر دولت و مجلس برای رفع نیاز های هر دو قوه بیشتر از گذشته شود. حل مشکلات بدون تعامل امکان پذیر نیست.

نماینده ورامین گفت: مجلس در مواجه با مشکلات بسیار خوب مدیریت کرده است و آماده است در بررسی طرح ها و لوایح در جهت کمک به دولت همکاری بیشتری بکند تا اهداف اقتصاد مقاومتی بیشتر فراهم شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار