|
|
کدخبر: ۱۵۱۰۳۶

جلیلیان در گفت وگو با فارس:

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: نیروهای انتظامی و نظامی ایران در راه مبارزه با ورود مواد به مخدر به کشور و انتقال آن به اروپا شهید می شوند، اما کشورهای اروپایی به جای قدردانی از آن ها از قاچاقچیان حمایت می کنند.

علی جلیلیان نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا موضوع بند مربوط به حقوق بشر قطعنامه موسوم به راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران که اخیراً از سوی کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا صادر شده است، گفت: این قطعنامه نه اولین از نوع خود است و نه آخرین آن خواهد بود.

وی با اشاره به ادعاهای حقوق بشری اروپا تصریح کرد: در طول این ۳۵ سال برای ما ثابت شده است که این ها در ادعاهای حقوق بشری خود دروغ می گویند که فقط یک مورد آن حمایت آن ها از صدام در جنگ تحمیلی علیه میهنمان است.

جلیلیان تحریم های غذایی و دارویی و دیگر قطعنامه های ظالمانه علیه ملت ایران را یادآور شد و گفت: غرب این تحریم ها به بهانه ممانعت از دستیابی ایران به انرژی هسته ای انجام می دهد، در حالی که علیه رژیم صهیونیستی با این همه کلاهک هسته ای حتی یک قطعنامه هم صادر نکرده است.

وی انتقاداتی را که اروپا در ذیل بحثحقوق بشر به ایران وارد می کند، مصداق بارز مداخله در امور داخلی یک کشور مستقل با قوای مستقل برشمرد و افزود: نیروهای انتظامی و نظامی ایران در راه مبارزه با ورود مواد به مخدر به کشور و انتقال آن به اروپا شهید می شوند، اما کشورهای اروپایی به جای قدردانی از ما از قاچاقچیان حمایت می کنند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل هیچ گونه ارزشی برای چنین قطعنامه هایی قائل نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار