|
|
کدخبر: ۱۵۱۰۴۷

موسوی نژاد در گفت وگو با فارس:

نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی وزارت خارجه به قطعنامه مداخله جویانه اتحادیه اروپا شد و تاکید کرد که وکلای ملت اجازه دخالت در امور ایران را به هیچ کشوری نخواهند داد.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا انتقاد شدید از قطعنامه مداخله جویانه اتحادیه اروپا، خواستار پاسخگویی وزارت خارجه در این زمینه شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل سهل انگاری، مسامحه و موضع انفعالی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، اروپایی ها جرات پیدا کردند در مسائل داخلی کشورمان دخالت کنند و نسبت به حقوق ملت تعرض پیدا کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جسارت های اروپایی ها ناشی از انفعال دستگاه دیپلماسی است تصریح کرد: وزارت خارجه بایستی در این زمینه هم مواضع لازم را اتخاذ کرده و هم اقدامات مورد نیاز را انجام دهد.

موسوی نژاد با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در موضع قدرت است تصریح کرد: مردم و ملت ایران مقابل سنگ اندازی های غربی ها ایستادگی می کنند و در چنین شرایطی دلیلی ندارد برخی به گونه ای رفتار کنند که اقتدار نظام خدشه دار شود.

وی با تاکید بر اینکه اروپایی ها کوچک تر از آن هستند که بخواهند در حقوق داخلی ملت ایران دخالت کنند اظهار داشت: کسانی که به حقوق مردم به کشور بی تفاوت هستند باید به خود بیایند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه تحریم ها و اقدامات غربی ها علیه جمهوری اسلامی ایران سابقه قبلی دارد خاطرنشان کرد: آنها قصد دارند با بهانه های واهی برای کشورمان چالش ایجاد کنند در حالی که مردم ما در برهه های مختلف نشان دادند از هیچ تهدیدی نمی هراسند.

موسوی نژاد خواستار پاسخگویی رئیس جمهور و وزارت خارجه به اقدام مداخله جویانه اروپایی ها شد و گفت: مجلس شورای اسلامی هم طبق قانون به این موضوعات ورود کرده و نظارت های لازم را انجام خواهد داد؛ نمایندگان مردم اجازه تحقیر و دخالت سایر کشورها در امور داخلی کشورمان را نخواهند داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار