|
|
کدخبر: ۱۵۱۳۵۵

تکرار / قاضی زاده در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: یکی از نقاط ضعف این دولت، حوزه فرهنگ است، حتی جدی تر از حوزه سیاست خارجی و اقتصاد.

سید امیرحسین قاضی زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری و دغدغه های فرهنگی که ایشان در دیدار با اعضای خبرگان رهبری مطرح کردند، گفت: به نظر بنده یکی از نقاط ضعف این دولت، حوزه فرهنگ است، حتی جدی تر از حوزه سیاست خارجی و اقتصاد.

وی با بیان اینکه یک وادادگی را در حوزه فرهنگی شاهد هستیم، تصریح کرد: در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی هم نگرانی های جدی داریم اما در حوزه فرهنگ، فراتر از مرزهای ارزشی نظام و انقلاب اسلامی یعنی متاسفانه از مرزهای ارزشی و فکری مردم و اسلام عبور کردند و ما یک وادادگی کامل نسبت به جریان فکری و فرهنگی دشمنی با اسلام، دین و مذهب را شاهد هستیم.

نماینده مشهد در مجلس ادامه داد: وادادگی ها در حوزه فرهنگی فراتر از غرب گرایی رفته است، چرا که غرب گرایی، ریشه ها و مبلغین آن از قبل نیز بوده اند اما در حال حاضر دشمنی با دین، مذهب زدایی و دین زدایی را شاهد هستیم.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم آیت الله زاده ای که خودش هم درس حوزوی خوانده است، از شعائر دین و چارچوب های اسلامی قوی تر و بیشتر از این دفاع کند.

وی همچنین در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه بخش اعظم بودجه فرهنگی در اختیار نهادها و بخش های تحت نظارت دولت نیست، اظهار داشت: بالاخره آقای رئیس جمهور علاوه بر ریاست دولت، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست و وزیر ارشاد نیز، رئیس شورای فرهنگ عمومی است، ۲ نفر از نمایندگان دولت نیز عضو شورای نظارت بر صداوسیما هستند، بنابراین در هیچ جایی نیست که رئیس جمهور یا رئیس آن شورا نباشد و یا نقش موثری نداشته باشد.

نماینده مردم مشهد در خانه ملت ادامه داد: همگان فهمیدند که آقای رئیس جمهور احتمالا در تنگنا قرار گرفته و سعی کرده جا خالی بدهد اما هیچ کس آن اظهارات را باور نمی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار