|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۶۰

در گفتگو با مهر مطرح شد:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد سازندگی اوایل انقلاب الگوی مناسب برای مدیریت جهادی است گفت: اوایل انقلاب جوانان تحصیل کرده بدون امکانات و اضافه کار خود را وقف آبادی کشور کردند اما امروز علی رغم وجود امکانات اجرای پروژه های کوچک مدت ها طول می کشد.

ابراهیم آقا محمدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه مدیریت جهادی محور اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: یکی از محور های مهم اقتصاد مقاومتی این است که نگاه مسئولان در توسعه و رشد تولید به توانمدی های داخل کشور باشد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان نباید منتظر باشند که دستی از خارج از کشور به کمک آنان آمده و مشکلات کشور را حل کند باید تکیه ما به نیرو، امکانات و استعداد های کشورمان در برای حل مشکلات و رشد و توسعه باشد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت ها و امکانات کشور ما برای تبدیل ایران به اقتصادی رشد یافته کافی است افزود: مدیریت جهادی تنها راه اجرای اقتصاد مقاومتی است، مدیریت جهادی به معنای مدیریت ایثار، درستکاری است که از سبک کارهای جهاد سازندگی در اوایل انقلاب گرفته شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی یاد آور شد: اوایل انقلاب ما جوان بودیم و تازه فارغ التحصیل شده بودیم و همراه با جوانان پاک و مومن و انقلابی که دغدغه اصلی شان آبادانی کشور بود و همه زندگی خود را وقف این کار کرده بودند به روستاهای دور افتاده می رفتیم و بدون هرگونه امکانات و یا گرفتن اضافه کاری پروژه های بزرگ آب رسانی و یا برق رسانی به روستا ها را انجام می دادیم.

وی ادامه داد: این جوانان تحصیل کرده مثل کارگران ساده خود بیل و کلنگ به دست می گرفتند و برای آبادانی مملکتشان تلاش می کردند.

آقا محمدی با انتقاد از تغییر روحیه مدیران گفت: متاسفانه امرزو علی رغم اینکه مدیران دارای امکانات قابل توجه بوده و کارکنان ادارات اضافه کار دریافت می کنند باید مدت ها پیگیری کنیم تا مشکلات روستا ها حل شود.

وی تاکید کرد: روحیه ایثار و باور مندی به آبادانی کشور و مدیریت جهادی، محور اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به بخش فرهنگی شعار سال ۹۳ گفت: برای پیشرفت و توسعه باید به فرهنگ تاریخی و ارزشی خود تکیه کنیم و توجه داشته باشیم که پیروی از فرهنگ غربی برای خوش آمد استعمارگران اشتباه است.

وی تاکید کرد: فرهنگ کار و تلاش که از ارکان دین اسلام است باید در سال اجرای اقتصاد مقاومتی با عزم ملی در راستای مدیریت جهادی مورد توجه قرار گیرد

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار