|
|
کدخبر: ۱۵۱۷۸۶

غریبی در گفت وگو با فارس:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران نشان می دهد که غربی ها می خواهند دور نهایی مذاکرات ایران با ۱ + ۵ را تحت تاثیر قرار دهند تا به خیال خام خود جمهوری اسلامی را تضعیف کنند.

وحید غریبی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که شاخص حقوق بشر غربی را از بین برده است زیرا شاخص هایی که به انسان به عنوان یک حیوان می نگرد باید نقض شوند.

وی افزود: حقوق بشری که گروه تروریستی و مسعود رجوی، داعش، رژیم بحرین که با فشنگ های آل سعود خون جوان بحرینی را بر روی زمین می ریزد و همچنین گروه های دیگر تروریستی از جمله جیش العدل را به حال خود رها کرده است و حتی به آنها کمک های مالی و نظامی می کند تا حقوق اولیه انسان ها که آرامش و حق زندگی از جمله آنهاست، را از بین ببرد باید از هم درنوردیده شود این حقوق بشر هم ارزانی همان خونخواران باد!

غریبی با بیان اینکه حقوق بشری که به راحتی حجب و حیا و کرامت انسان ها را به بهانه ها و روش های مختلفی لکه دار می کند باید شکسته و نقض شود، خطاب به اتحادیه اروپا گفت: حقوق بشری که عنوان نجس همجنسگرایی را با افتخار سر می دهد پیشکش خودتان باد، ما خود دارای حقوق بشری هستیم که شاخص آن حفظ و کرامت بشریت و انسان هاست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: حتی همان اعدام یا حصری که در جمهوری اسلامی ایران است باز هم برای حفظ شاخص حقوق بشر یعنی حفظ و تعالی انسان ها و گسترش آرامش در جامعه است.

وی اضافه کرد: مگر همین مدعیان دروغین غربی و آمریکایی حقوق بشر در سال ۸۸ نبودند که از خودخواهی، خودفروختگی و خیانت افراد فتنه گر داخلی که امروز بعضی از آنان در حصر خانگی و بعضی دیگر در زندان هستند، سوء استفاده کرده و آنان را مورد حمایت قرار دادند تا فضای داخلی کشور را بهم بریزند و آرامش را از مردم سلب کنند؟ همانطور که در آن پروژه به لطف و رحمت پروردگار و مدیریت مدبرانه امام خامنه ای(مد ظله العالی) و حمایت مردم، غربی ها شکست خوردند بدون شک پروژه جدید آنها هم به مجموعه شکست هایشان از جمهوری اسلامی ایران، اضافه می شود.

غریبی عنوان کرد: مسئولان دولتی و پارلمانی اروپا آنقدر در منجلاب حقوق بشر غربی آمریکایی غرق شده اند که دیگر چشمان آنها از باطل و دروغ پر شده است و حقایق و واقعیت های نظام جمهوری اسلامی ایران را نمی بینند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: طرح و تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه کشورمان نشان می دهد که غربی ها می خواهند دور نهایی مذاکرات ایران با ۱ + ۵ را تحت تاثیر قرار دهند و مسائل و دغدغه های غیر هسته ای خود از جمله حقوق بشر، حمایت از محورهای مقاومت در منطقه، موشک های بالستیک و… را مطرح کنند تا بلکه امتیازهای بیشتری از ما بگیرند و به خیال خام خود کشور جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کنند.

غریبی گفت: این ها در حالی صحبت از باز شدن دفتر اتحادیه اروپا و انجمن صنفی روزنامه نگاران صحبت می کنند که خبرنگار رسمی جمهوری اسلامی ایران در کشور فرانسه را به جرم فاش کردن واقعیت های کشورهای غربی از آن کشور اخراج می کنند!، این جماعت باید از بکاربردن عنوان حقوق بشر و آزادی بیان خجالت بکشند و شرم کنند که در این رابطه برای کشورهای پیشرو در زمینه حقوق بشر نسخه می پیچند!

وی افزود: مسئولان دولتی و پارلمانی اروپایی باید بدانند که جوانان کشور جمهوری اسلامی ایران از بلندگوهای پوشالی حقوق بشر غربی و قطعنامه های توخالی نمی هراسند و در برابر آنها تا آخر می ایستند و الگوهای جوانان این دوره همان جوانانی هستند که در جنگ ۸ ساله با عراق در مقابل کشورهای غربی ایستادند، کشورهایی که به متجاوزگر کمک های مالی و تسلیحات نظامی فراوانی کردند تا شاید به خاک این کشور تجاوز کنند ولی نظریه دشمنان فقط در حد تصور و خیال ماند و همگان دیدند که چگونه دست های متجاوز کوتاه شد.

غریبی گفت: در حال حاضر نیز شرایط برای مدعیان دروغین حقوق بشر غربی به مراتب سخت تر و تنگ تر شده است و جوانان غیور دست های مداخله گر را نه تنها کوتاه بلکه از بن قطع می کنند، پس بهتر است چشم های تنگ نظر خود را به روی واقعیات نظام جمهوری اسلامی ایران باز کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار