|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۷۴

جعفری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر می خواهیم اهداف اقتصاد مقاومتی تحقق یابد و بتوانیم در این زمینه در مقابل دشمنان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید پرکاری واقعی را در فرهنگ کشورمان ایجاد کنیم.

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، گفت: طبق اهداف تعیین شده برای کشور، باید به توسعه همه جانبه برسیم و اولین گام در این زمینه تلاش و کوشش همه جانبه است.

وی افزود: متاسفانه امروزه در کشور فرهنگ علاقمندی تعطیلات دیده می شود، در حالی که ۱۵ روز تعطیلی را پشت سرگذاشتیم عملا در هفته اول بازگشایی ادارات و مدارس نیز فعالیت موثری صورت نمی پذیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به نظر می رسد اگر یک کار توام با جسارت در بحثتعطیلات نشود و تا زمانی که ما به سمت پرکاری و تلاش به معنای واقعی گام برنداریم نمی توانیم به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یابیم. شاید به همین دلیل است رهبر انقلاب عنوان سال را اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و همت جهادی نام گذاری کردند. مدیریت جهادی به این معنی است که ما شب و روز تلاش کنیم و براساس یک نقشه راه به سمت اهدافی که تعیین کرده ایم، حرکت کنیم.

عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایام تعطیلات هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی تعطیل است. اکثرا نیز به بهانه های مختلف تمایل دارند به سمت وجود تعطیلات حرکت کنند.

وی در پایان گفت: اگر می خواهیم اهداف اقتصاد مقاومتی تحقق یابد و بتوانیم در این زمینه در مقابل دشمنان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید پرکاری واقعی را در فرهنگ کشورمان ایجاد کنیم و به یک معنایی از مدت تعطیلات بکاهیم و اگر این طور پیش نرویم، نتیجه نخواهیم گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار