|
|
کدخبر: ۱۵۲۰۴۶

در درس خارج فقه

خبرگزاری تسنیم: آیت الله نوری همدانی گفت: قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران مغرضانه و کینه ورزانه است و دولتمردان ما باید پاسخ مناسبی به این اقدام بدهند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازقم، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در جلسه درس خارج فقه خود شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقان و مرگ بر صهیونیست ها را دارای ریشه قرآنی دانست و اظهار کرد: شعارهای ما مبانی دینی دارد و مبنای نظام ما اشدا علی الکفار، اسلام و حکومت اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه باید رویکرد ما در برخورد با غربی ها تهاجمی باشد افزود: از آنجا که ما قدرت بیشتری داریم نباید در برخورد با غربی ها تدافعی موضع بگیریم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با مغرضانه و کینه ورزانه خواندن قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران تصریح کرد: دولتمردان ما باید پاسخ مناسبی به این اقدام بدهند و در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی با محکوم کردن حمایت های غربی ها از جریان های تکفیری خاطرنشان کرد: غربی ها پاسخ دهند با چه مجوزی از این دست اقدامات تروریستی دفاع می کنند و چرا با حملات خود به پاکستان زنان و کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشد.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار