|
|
کدخبر: ۱۵۲۰۹۱

عباسپور:

خبرگزاری تسنیم: رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اکنون در تحقق شعار سال جدید یک گام از دیگران جلوتر است.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، علی عباس پور تهرانی رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در مراسم آغاز به کار سال جدید و دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی با کارکنان گفت: امیدوارم بتوانیم در سال جدید با لطف پروردگار در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» افزود: ایشان در فرمایشات خود، برای پیشرفت کشور به سه عنصر موثر اقتصاد، فرهنگ و علم اشاره کرده اند.

عباسپور در ادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری درباره محورهای اصلی اقتصاد دانش بنیان، اظهار داشت: با توجه به این مطالب مشخص می شود که بار عظیم مساله مرتبط با سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم، بر دوش ما دانشگاهیان است. چرا که دو مولفه فرهنگ و علم از این سه عنصر مستقیما به دانشگاهیان بر می گردد و مسوولیت موضوع اقتصاد هم به صورت غیرمستقیم بر دوش ما است.

وی با اشاره به این موضوع که در اقتصاد مقاومتی، شرکت های دانش بنیان و اقتصاد مبتنی بر دانش حرف اساسی را می زند، تاکید کرد: مسوولیت این بخش هم بر عهده ما دانشگاهیان قرار دارد و باید در به انجام رساندن آن کوشش فراوان داشته باشیم.

رئیس واحد علوم تحقیقات با آرزوی توفیق در به انجام رساندن این رسالت مهم تصریح کرد: کشور ما همه مولفه های خوب را کنار هم دارد که باید با یک مدیریت دقیق و برنامه ریزی شده، این مولفه ها در یک راستا قرار بگیرند و باعثپیشرفت جامعه شوند.

عباسپور با اشاره به فعالیت های مفید میرزاده از بدو ورود به دانشگاه آزاد و تشکیل شورای راهبردی اقتصاد دانش بنیان و طرح بحثاقتصاد براساس دانش، افزود: دکتر میرزاده شالوده و پایه های بهره برداری از علم در راستای پیشرفت اقتصادی کشور را بنیان نهاده اند و بر همین اساس دانشگاه آزاد اکنون در زمینه تحقق شعار سال جدید، یک گام از دیگران جلوتر است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با دعای ائمه اطهار، حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر، توفیق پیدا کنیم و بتوانیم نقش موثر و وظیفه مهم ملی مان را در برابر جامعه و خون شهدا ایفا کنیم و دانشگاهی داشته باشیم که در سطح دنیا بدرخشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار