|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۵۶

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از برگزاری گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور در روز دوشنبه ۱۸ فرودین ماه امسال خبر داد.

روح الله جمعه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم درسمنان، از برگزاری نخستین گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این گردهمایی در روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه امسال و با محوریت عزم ملی با مدیریت جهادی، پرچمداری اقتصاد مقاومتی و فرهنگ و همچنین تبیین چگونگی اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها برگزار می شود.

وی افزود: موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، هدفمند سازی یارانه ها، اشتغال و امور ایثارگران از جمله مباحثی است که در گردهمایی یک روزه استانداران و فرمانداران سراسر کشور مطرح می شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در ادامه از حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و جمعی دیگر از مسئولان کشور در گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور خبر داد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مرزبانان گروگان گرفته شده از سوی گروهک تروریستی جیش العدل به پیگیری های مستمر دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با محوریت وزارت کشور برای آزادی مرزبانان ایرانی اشاره کرد و گفت: امیدواریم هرچه سریع تر از طریق مراجع رسمی اخبار خوشحال کننده ای از مرزبانان قهرمان ایرانی به ملت بزرگ ایران و خانواده های آنان برسد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با اشاره به اینکه در صورت به قطعیت رسیدن این موضوع نخستین مرجع اطلاع رسانی این موضوع وزارت کشور است، اظهار کرد: از رسانه ها انتظار داریم تا اخبار امنیتی و به ویژه اخبار مرتبط با سلامتی هموطنانمان را از مراجع رسمی و مسئول پیگیری کنند.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار