|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۸۰

موسوی نژاد در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: نمایندگان مجلس قصد دارند در واکنش به قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا و دخالت در امور داخلی کشورمان طرح ۲ فوریتی را تهیه کنند.

سیدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، از تصمیم نمایندگان مبنی بر تهیه طرحی ۲ فوریتی در واکنش به قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا در قبال ایران خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس قصد دارند در واکنش به قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا و دخالت در امور داخلی کشورمان طرح ۲ فوریتی را تهیه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قصد داریم این طرح را به اتفاق آرای نمایندگان تهیه کنیم، جزئیات آن مشخص نیست که در چند ماده و بند تدوین شود، اما در کل از تهیه این طرح، ۲ هدف عمده را دنبال می کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس خاطرنشان کرد: هدف ما از تدوین این طرح در ابتدا خنثی سازی و مقابله با قطعنامه پارلمان اروپاست که به مسائلی که به آنها مربوط نیست دخالت کردند. همچنین هدف دیگرمان تذکر جدی به وزارت امورخارجه و دستگاه دیپلماسی است که در واکنش به این مصوبه تاکنون واکنش مناسبی نشان نداده است.

موسوی نژاد تصریح کرد: در جریان جلسه علنی فردا این طرح را آماده خواهیم کرد و از نمایندگان امضا می گیریم تا پس از آن تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار