|
|
کدخبر: ۱۵۲۶۲۵

لاریجانی در شورای مرکزی فراکسوین رهروان مجلس مطرح کرد /

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس در مورد نامگذاری سال و توجه به اقتصاد و فرهنگ گفته است که دولت باید توجه ویژه ای به بخش های تولیدی داشته باشد تا اشتغال نیز رونق گرفته و شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم.

اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهیولن ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس که پیش از آغاز جلسه علنی پارلمان برگزار شد، رئیس مجلس به همراه تمامی اعضا در آن حضور یافت.

وی افزود: در این جلسه بیانیه ضد ایرانی پارلمان اروپا و نیز نامگذاری سال ۹۳ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " بحثو تبادل نظر شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه اظهار داشت: در جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون، بیانیه ضد ایرانی پارلمان اروپا قرائت شد که رئیس مجلس در مورد این بیانیه گفت که رویکردی که پارلمان اروپا با صدور این بیانیه علیه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کرده است، رویکردی نیست که ما به آن اعتنا کنیم، اما باید موضع گیری ها قاطعانه باشد. لاریجانی همچنین گفت که این بیانیه شیطنت آمیز است و مجلس به طور قطع موضع گیری قاطعی در این زمینه دارد.

جلیلی در ادامه به بخش دیگری از جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت اشاره و تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه موضوع نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اظهارنظر اعضا در مورد آن، رئیس مجلس گفت که باید تلاش شود که در حوزه های اقتصادی و فرهنگی به دولت کمک کنیم.

وی ادامه داد: رئیس مجلس همچنین در مورد نامگذاری سال و توجه به اقتصاد و فرهنگ گفت که دولت باید توجه ویژه ای به بخش های تولیدی داشته باشد تا اشتغال نیز رونق گرفته و شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم. البته مجلس هم آمادگی دارد تا در این زمینه به دولت کمک کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، خاطر نشان کرد: جلسه هیئت رئیسه فراکسیون نیز در ساعت ۱۲ امروز برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار