|
|
کدخبر: ۱۵۲۷۰۳

نعمی رز به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: سخنکوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس از تصویب طرح دو فوریتی " انگشت نگاری از اتباع اروپایی در هنگام ورود به ایران " در جلسه شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد.

صفر نعیمی رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبه تصویب طرح دو فوریتی " انگشت نگاری از اتباع اروپایی در هنگام ورود به ایران " در شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد و گفت: این طرح دو فوریتی در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس مطرح شد و به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: در جلسه امروز قرار شد مقدمات جمع آوری امضا از نمایندگان و تقدیم آن به هیئت رئیسه مجلس جهت اعلام وصول انجام شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، تأکید کرد: این طرح به پیشنهاد علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مطرح و مورد موافقت اعضای شورای مرکزی فراکسیون قرار گرفت.

نعیمی رز خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از اعضای هیئت پارلمانی ایران در سفر اخیر به کوبا و برخی کشورهای اروپایی انگشت نگاری شده است، بنابراین، این طرح دو فوریتی به منظور مقابله به مثل با آن ها تهیه شده است. البته هنوز امضاهای این طرح دو فوریتی نهایی نشده اما پس از نهایی شدن تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار