|
|
کدخبر: ۱۵۲۸۹۱

حبیبی در نشست حزب موتلفه:

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن تقدیر از مواضع خطبای جمعه پیرامون قطعنامه اتحادیه اروپا، گفت: دولت و رئیس جمهور هم باید پاسخ گستاخی اروپائی ها را بدهند.

به گزارش حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت، با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه دولت و ملت ایران، گفت: نمی دانم چه چیز اروپائی ها را اینقدر گستاخ کرده است که بی شرمانه از سران فتنه حمایت می کنند و اجازه تأسیس دفتر نمایندگی برای ملاقات با محکومان امنیتی می خواهند.

وی افزود: وقیح تر از این ها خواستار آزادی همجنس بازی در ایران شده اند. آن ها به همین ها اکتفا نکرده اند و گفته اند انتخابات اخیر ریاست جمهوری غیردمکراتیک بوده و با چارچوب های مورد نظر آن ها مطابقت ندارد.

** دولت باید پاسخ گستاخی اروپایی را بدهد

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به موضع گیری های صریح خطبای جمعه در هفته گذشته و تظاهرات خودجوش مردم در پایان مراسم نماز جمعه گفت: ملت ما در برابر این وقاحت و گستاخی موضع صریح گرفت و مواضع مداخله جویانه اروپا را محکوم کرد. دولت و نیز رئیس جمهور هم باید پاسخ گستاخی اروپایی ها را بدهند.

حبیبی در ادامه گفت: بیانیه اتحادیه اروپا سند وابستگی جریان فتنه ۸۸ به ویژه عاملین آنها به دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام است. اصلاح طلبان باید این ننگ را از دامن خود پاک کنند و نگذارند لکه ننگ وابستگی به اجانب به دامن آن ها تا ابد باقی بماند.

وی تصریح کرد: ما باید این رهنمود رهبری که عده ای استقلال کشور را مسخره و وابستگی به اجانب را تئوریزه می کنند را جدی بگیریم و نسبت به این پدیده حساس باشیم و واکنش به هنگام داشته باشیم.

**بیانیه اتحادیه اروپا فرار روبه جلو است

دبیرکل حزب موتلفه افزود: وضع حقوق بشر در آمریکا اسفبار و زندان های مخفی سیا در اروپا ننگی بر پیشانی اروپائی هاست و بیانیه اتحادیه اروپا نوعی فرار به جلو است. آن ها متهم ردیف اول نقض حقوق بشر طی سه قرن اخیر بوده اند. مظالم آن ها در مستعمرات قدیم و جدید آبرویی برای آنان باقی نگذاشته است.

حبیبی پیرامون نامگذاری مقام معظم رهبری در سال جدید اظهار داشت: ما در سال ۹۳ باید روی دو مقوله مهم یعنی اقتصاد و فرهنگ متمرکز شویم، آن هم با عزم ملی و مدیریت جهادی این یک تکلیف دینی است.

وی افزود: حمایت از تولید ملی و ترجیح کالاهای ایران به خارجی باید به عنوان یک شعار عملی در آید تا پایه های تولید ملی قوام پیدا کند.

دبیرکل حزب موتلفه افزود: تولید در داخل باید رونق پیدا کند تا نیازمندی های داخلی تامین شود و صادرات غیر نفتی رشد یابد. برای این منظور بانک ها به عنوان تأمین کنندگان تسهیلات مالی، بیمه و گمرکات باید همراهی کنند و در ضمن مقررات و قوانین دست و پا گیر توسط دولت و مجلس اصلاح شود.

حبیبی اظهارداشت: امروز بنگاه های اقتصادی با تمام ظرفیت کار نمی کنند و مشکلاتی برای تولید دارند. قبل از هر گونه سرمایه گذاری باید کمک کرد این بنگاه ها با ظرفیت کامل کار کنند. این رویکرد هم به اشتغال کمک می کند و هم روح تازه ای به تولید ملی دمیده می شود.

**نفوذ عناصر لیبرال و لائیک در حوزه فرهنگ برای دولت مشکل آفرین خواهد شد

وی در مورد اعتنا به مسائل فرهنگی گفت: دولت باید در سپردن مدیریت های فرهنگی دقت کند. نفوذ عناصر لیبرال و لائیک در این حوزه برای دولت مشکل آفرین و واکنش نخبگان دانشگاه و حوزه های علمیه را در پی خواهدداشت.

" همین عناصر خود فروخته در حال نفوذ در رسانه ها هستند. همان طور که از بیانیه اتحادیه اروپا معلوم است این ها خود را مستظهر به پشتیبانی غرب می دانند. لذا رویکرد دولت در این باره باید اتکاء به مدیریت انقلابی و جهادی باشد تا بتواند در برابر این هجوم بایستد ".

دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: مسئولین باید توجه داشته باشند که در موضوع اقتصاد مقاومتی اگر به صدور چند بخشنامه و برگزاری چند همایش بسنده کنند، کاری از پیش نخواهد رفت. آنچه مسلم است با وجود برخی از مقررات و آئین نامه های فعلی و برخی از مدیران غیر معتقد به این سیاست ها تحقق اقتصاد مقاومتی اتفاق نخواهد افتاد.

حبیبی افزود: البته تولید کنندگان نیز اگر توجه کامل به استاندارهای اقتصاد مقاومتی نداشته باشند نمی توانند توقع پشتیبانی از طرف مسئولین را داشته باشند.

وی گفت: شایسته است کلیه نهادها و سازمان های دولتی اقتصادی برنامه های سالانه، میان مدت و دراز مدت خود را بر اساس نامگذاری سال ۹۳ از طرف مقام معظم رهبری طراحی و اجرا نمایند.

دبیرکل حزب موتلفه اظهارداشت: احیای کامل امر به معروف و نهی از منکر از امهات امور نظام مقدس اسلامی است و بذل همت بیشتر در این مورد یک ضرورت قطعی است.

حبیبی در پایان با تکریم یاد شهید علی خلیلی، برخورد سریع و قاطع قوه قضائیه با عاملین این جنایت آشکار را خواستار شد و افزود: ما با تقدیم مراتب تسلیت به خانواده معزز ایشان از خداوند متعال میخواهیم که او را با حضرات معصومین(ع) محشور فرماید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار