|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۷۹

در آستانه روز ملی فناوری هسته ای /

خبرگزاری تسنیم: در آستانه روز ملی فناوری هسته ای و دور نهایی مذاکرات ایران و ۱ + ۵، نهمین بسته از مجموعه بسته های تشکیلاتی سازمان بسیج دانشجویی با موضوع «انرژی هسته ای و استکبار جهانی» منتشر شد.

به گزاش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، در آستانه روز ملی فناوری هسته ای و دور نهایی مذاکرات ایران و ۱ + ۵، نهمین بسته از مجموعه بسته های تشکیلاتی قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی با موضوع «انرژی هسته ای و استکبار جهانی» منتشر شد.

قرارگاه شهید باقری سازمان بسیج دانشجویی به منظور نقش آفرینی و جریان سازی هرچه بیشتر دانشگاه ها به عنوان نماد بیداری جامعه این بسته تشکیلاتی را منتشر کرده است.

این بسته حاوی پنج حلقه لوح فشرده شامل ۲۵ ساعت صوت و تصویر با عناوین مستند، کلیپ، انیمیشن، سخنرانی و گزیده خبری و ۲۳ مجموعه عکس است.

وجود بیش از ۲۰ ایده برای بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای، ۹۳ عنوان جزوه، مقاله، گرافیک اطلاع رسان و معرفی ۱۳۰ جلد کتاب و مراکز تهیه آنها از دیگر محتویات این بسته تشکیلاتی است.

در این بسته مجموعه هایی با عناوین " لیست اساتید "، " پیامک های جریان ساز " نیز وجود دارد که تشکل های دانشجویی و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب می توانند با استفاده از آنها پیرامون موضوع پرونده انرژی هسته ای نقش آفرینی کنند.

علاقمندان از طریق پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه شهیدباقری به آدرس www. q - b. ir می توانند به این بسته دسترسی پیدا کنند و برای تهیه لوح فشرده درخواست خود را از طریق پست الکترونیک setad @ q - b. ir ارسال کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار