|
|
کدخبر: ۱۵۳۰۹۲

مادر مرزبان ربوده شده در گفت وگو با فارس:

مادر یکی از مرزبانان ربوده شده با اشاره به اینکه طی ماه های گذشته بعد از گروگان گرفته شدن مرزبانان توسط گروهک تروریستی جیش العدل دل نگرانی های زیادی داشتم، گفت: برای آزادی مرزبانان نذرهای زیادی کرده بودم که باید ادا کنم.

جواهر فدایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به خواندن نماز و دعای شکر به خاطر شنیدن خبر آزادی رامین حضرتی اظهار داشت: گستراندن سفره حضرت ابوالفضل(ع) و نذری امام رضا(ع) از جمله این ها است اگرچه که نذرهای دیگری هم داشته ام که باید آن ها را ادا کنم.

وی با بیان اینکه هفته های اخیر لحظات سختی بر ما گذاشت گفت: البته توکل به خدا، دعای خیر مردم و پیگیری مسئولان امر به ما قوت قلب می داد که مرزبانان آزاد خواهند شد.

مادر این مرزبان ربوده شده با تاکید بر اینکه هنرمندان و خبرنگاران نیز برای آزادی مرزبانان ربوده شده از سوی تروریست ها اقدامات و تلاش های زیادی انجام و سنگ تمام گذاشتند از تمامی افراد و گروه ها که به هر طریقی زمینه آزادسازی آنان را فراهم کردند، قدردانی نمود.

وی با بیان اینکه ۲۷ اسفند در آستانه نوروز تولد فرزندم رامین بود گفت: خیلی دوست داشتم تا رامین در آن روزها کنارمان بود که البته با لطف خداوند بعد از چند هفته این خواسته ما در حال وقوع است.

خانم فدایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در بجنورد که بعد از دیدن رامین چه جمله ای را به وی خواهد گفت، با چهره ای متبسم اظهار داشت: به رامین خواهم گفت که شکر که خداوند تو را آزاد کرد و به ما بازگرداند و نمردیم و بار دیگر تو را دیدیم.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم تا پس از روشن شدن وضعیت خدمت سربازی رامین آستین ها را بالا زده و برایش زن گرفته و متأهلش کنیم.

مادر یکی از مرزبانان آزاد شده از بند تروریست ها در عین حال با اشاره به شهادت یکی از مرزبانان در این حادثه گفت: ما هم به سهم خود از این واقعه ناراحت بوده و خود را شریک غم خانواده این مرزبان شهید می دانیم.

به گزارش فارس، رامین حضرتی در ۱۶ بهمن سال گذشته به همراه چهار مرزبان دیگر توسط گروهک تروریستی جیش العدل ربوده شد.

انتهای پیام / ۶۳۰۰۲ / ط۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار