|
|
کدخبر: ۱۵۳۲۱۸

خجسته در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس جزئیات جلسه غیررسمی این کمیسیون درباره بررسی حادثه گروگان گیری مرزبانان و برخورد با یک نماینده در وزارت کشور را تشریح کرد.

امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، از جلسه ویژه و غیر علنی این کمیسیون به منظور بررسی حوادثو رویدادهای اخیر خبر داد و گفت: حادثه گروگان گیری و بررسی وضعیت امنیت مرزهای کشور دستور اول جلسه ویژه کمیسیون شوراها و امور داخلی بود.

وی ادامه داد: پس از توضیحات عیسی دارایی نماینده اندیمشک و رئیس کمیته اطلاعات و امنیت داخلی کشور در این زمینه، مقرر شد این کمیته در اسرع وقت جلسه ای با حضور مسئولین امنیتی و مرزبانی تشکیل داده و با حضور در منطقه، موضوع را بررسی و گزارش آن را طبق بند ۶ ماده ۴۹ آیین نامه داخلی مجلس ارائه کند.

رئیس کمیسیون شوراها همچنین ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی و گروگان گیری در مرزهای کشور، این حرکات را ناشی از شکست دشمن در عرصه دیپلماسی و اطمینان آنان از شکست در صحنه نبرد دانست و افزود: اقدامات جزئی و ایذایی اخیر که با حمایت علنی برخی کشورهای تروریست پرور در حال انجام است، حرکتی مذموم و محکوم به شکست است که کوچکترین خللی در عزم راسخ کشورمان برای مقابله با این گروه های تکفیری ایجاد نخواهد کرد.

خجسته خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه گزارش علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران از برخورد وزارت کشور با یکی از نمایندگان مورد بحثو بررسی قرار گرفت که پس از بحثو بررسی اعضای کمیسیون، قرار شد تا این موضوع سریعا مورد بررسی قرار گیرد و با خاطیان برخوردهای قانونی صورت گیرد و ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین و رئیس کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارتقای سلامت اداری هم به عنوان مسئول بررسی این حادثه تعیین شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار