|
|
کدخبر: ۱۵۳۲۲۲

آیت الله جنتی در دیدار کارکنان شورای نگهبان:

خبرگزاری تسنیم: دبیر شورای نگهبان گفت: قطعنامه اتحادیه اروپا موجب هوشیاری ملت ایران می شود و مردم کشورمان را متوجه می کند که طرف آنها چه کسانی هستند.

به گزارش گروه سیاسیخبرگزاری تسنیم، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در نخستین دیدار کارکنان این شورا در سال جاری، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و گرامیداشت آغاز سال نو، با انتقاد شدید از قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران، گفت: عده ای سفیه در پارلمان مذکور دور هم جمع شده اند و در حالی که خود به هیچ یک از ارزش های انسانی پایبند نیستند و با بی شرمی، روابط نامشروع همجنس بازان را مشروعیت بخشیده اند در مورد عدم رعایت حقوق بشر در ایران سخن می گویند و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر می کنند، اما مردم ایران برای این قطعنامه ها هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند.

وی با تأکید بر اینکه این قطعنامه، سند رسوایی اتحادیه اروپا است، افزود: البته این قطعنامه موجب هوشیاری ملت ایران می شود و مردم کشورمان را متوجه می کند که طرف آنها چه کسانی هستند، زیرا آنها می خواهند برداشت های نادرست خود را از حقوق بشر به دنیا تحمیل کنند.

دبیر شورای نگهبان در مورد حمایت پارلمان اروپا از سران فتنه، خاطرنشان کرد: اینکه چنین افراد معلوم الحالی از سران فتنه حمایت می کنند، مدال دیگری افزون بر مدال های ننگین قبلی است که سران فتنه بر گردن دارند. اگر سران فتنه، شرم داشتند باید از خجالت آب می شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار