|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۳۱

فقیهی در گفت وگو با فارس خبر داد

معاون پارلمانی بنیاد شهید گفت: جمعی از نمایندگان ایثارگر مجلس امروز با رئیس بنیاد شهید دیدار می کنند که در این دیدار تبیین راهکارها و راهبردهای نوین حوزه ایثارگری مورد بحثو بررسی قرار می گیرد.

حجت الاسلام سیدمهدی فقیهی معاون پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، گفت: جمعی از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی امروز بعدازظهر میهمان بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و با رئیس و نماینده ولی فقیه در این سازمان دیدار و گفت وگو می کنند.

وی ادامه داد: در این نشست دیدگاه های نمایندگان مجلس در حوزه های مختلف مطرح و راهبردهای نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید نیز مطرح می شود.

معاون حقوقی و پارلمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: هدف اصلی این همایش ایجاد بستر توانمندسازی خانواده های شهداست و دوم راهکارهای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه با نمایندگان در میان گذاشته خواهد شد.

فقیهی خاطرنشان کرد: هدف دیگر این نشست ایجاد بستر تعامل مثبت و سازنده جهت رفع موانع قانونی فراروی خدمات رسانی به ایثارگران است و تبیین راهکارها و راهبردهای نوین حوزه ایثارگری در دستور کار این نشست قرار دارد.

وی افزود: این دیدار ساعت ۱۹ تا ۲۱ امروز دوشنبه ۱۸ فروردین برگزار می شود و سخنران آغاز جلسه نیز محمداسماعیل کوثری مشاور امور ایثارگران رئیس مجلس است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار