|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۳۳

حیدری:

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به تصویب قطعنامه راهبرد اتحادیه اروپایی علیه ایران در پارلمان اروپا، گفت: دولت در نحوه تعامل با غرب تجدیدنظر کند.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری فارسبه نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی محمد ودود حیدری مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به تصویب قطع نامه راهبرد اتحادیه اروپا در قبال کشورمان در پارلمان اروپا، گفت: همانطور که پیش تر اشاره شد، تصویب چنین قطعنامه ای علیه جمهوری اسلامی به دلیل نوع عملکرد دولت در چند ماه گذشته در نحوه تعامل با آنها بوده است زیرا سابقه چنین اقداماتی از سوی طرف های اروپایی در مواقعی که دولت ها در برخورد با آنها بر اساس اصل عزت و اقتدار ملی رفتار کرده اند بسیار کم دیده شده است و متاسفانه هرگاه از داخل کشور نشانه هایی از کوتاه آمدن در برابر خواسته های خود دیده اند، دست به چنین اقدامات طلبکارانه ای زده اند و خواهند زد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: باید از دولتمردان عزیز کشورمان پرسید که چه کرده اند که اروپایی ها به خود جرأت چنین اقداماتی می دهند و در برابر ملت غیور و حماسه آفرین ایران اسلامی با بی ادبی تمام، مطالبه گری می کنند.

حیدری افزود: نمایشنامه تکراری غرب در مسئله حقوق بشر، دیگر مخاطب و تماشاچی زیادی ندارد، چرا که ذهن بیدار ملت ها در برابر جنایات گسترده غربی ها در نقاط مختلف جهان بیدارتر از گذشته شده و دنیا در برابر طرح چنین مسائلی انگشت اتهام را به سوی متهم اصلی یعنی دولتمردان اروپایی و غربی دراز می کند.

حیدری دولت را به پیروی از راهبردهای کلان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و منطبق بر سیاست نه شرقی و نه غربی در برخورد با بیگانان دعوت کرد و از نمایندگان مجلس نیز خواست در رابطه با پارلمان اروپا تصمیمات انقلابی و مقتدرانه ای را اتخاذ کنند.

وی در پایان گفت: دولت باید از این وقایع عبرت گرفته و مبنای تعامل خود با دشمنان انقلاب و اسلام را، رعایت اصول اساسی نظام و بر اساس راهبرد اقتدار و عزت و مبتنی بر دکترین استکبار ستیزی قرار دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار