|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۳۵

اوسط هاشمی در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: استاندار سیستان و بلوچستانبا بیان اینکه مرزبانان بدون پیش شرط آزاد شدند، گفت: هنوز تردیدهایی درباره شهادت دانایی فر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان امروز در حاشیه همایش مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره آزادی مرزبانان ایرانی گفت: مرزبانان بدون پیش شرط آزاد شدند.

وی درباره وضعیت دانایی فر و اینکه آیا خبر شهادت وی صحت دارد یا نه؟ افزود: هنوز تردیدهایی درباره شهادت دانایی فر وجود دارد. اما طبق بیانیه ای که گروهک جیش العدل صادر کرده وی را به شهادت رسانده اند اما ما این خبر را نمی توانیم تایید و یا تکذیب کنیم.

هاشمی گفت: این گروهک بیانیه ای صادر کرده و در این بیانیه آمده که دانایی فر شهید شده است. حتما آنها قبول مسئولیت کرده اند که این بیانیه را صادر کرده اند بنابر این اگر وی شهید شده باشد ما تلاش می کنیم که پیکر او را پیدا کنیم.

وی درباره اینکه ۴ مرزبان ایرانی درباره وضعیت دانایی فر چه گفته اند، اظهار داشت: آنها بحثشان این بود که دانایی فر را قریب یک ماه از ما جدا کرده بودند.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین نقش معتمدین محلی را برای آگاهی مرزبانان ایرانی مهم عنوان کرد و افزود: دولت در این زمینه دیپلماسی قوی را از سطح ریاست جمهوری تا پایین ترین افراد در منطقه به کار گرفت. همچنین نقش معتمدین محلی نیز مهم و تاثیرگذار بود.

هاشمی در ادامه درباره اینکه رئیس جمهور چه زمانی به استان سیستان و بلوچستان سفر می کند؟ گفت: یک هفته دیگر زمان سفر رئیس جمهور به استان مشخص می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار