|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۳۷

ابوترابی در گفت وگو با فارس:

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در صورت تهیه و ارسال لایحه تسریع در اجرای قانون حمل سلاح سرد، قوانین ما بازدارنده اراذل و اوباش از شرارت خواهد بود.

ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به جلسه دیروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در پاسخ به طرح انتقاد از سوی اتحادیه اروپا نسبت به موضوع حقوق بشر در ایران قرار شد کارگروهی تشکیل شود و به موارد نقض حقوق بشر توسط اروپا از جمله فروش تسلیحات شیمیایی به صدام به منظور استفاده علیه ایران در جریان هشت سال جنگ تحمیلی بپردازد.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو از تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در کمیسیون قضایی مجلس سخن گفت و در ادامه با اشاره به تأکید رئیس مجلس بر همکاری این کمیسیون با نیروی انتظامی و قوه قضائیه درباره تدوین قوانین قاطع تر در مبارزه با اشرار اظهار کرد: مقرر شد از قوه قضائیه خواسته شود لایحه ای برای تسریع در ممنوع سازی حمل سلاح سرد تهیه کرده و به مجلس ارسال کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: به نظر من به غیر از اجرایی نشدن قانون حمل سلاح سرد، هیچ نقض دیگری در قانون مبارزه با اشرار و تأمین امنیت شهروندان وجود ندارد و در صورت تسریع قوه قضائیه در تهیه و ارسال لایحه، قوانین ما بازدارنده اراذل و اوباش از شرارت خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار