|
|
کدخبر: ۱۵۳۶۴۳

جلیلی به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، اولویت های آن برای سال جاری مورد بررسی قرار گرفت که قرار شد تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مهم ترین اولویت این کمیسیون باشد.

اسماعلیل جلیلی عضو هیئت رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: اولین جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی امروز با حضور نمایندگانی از مرکز پژوهش های مجلس، وزارت اقتصاد و نیز معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، اولویت های این کمیسیون برای سال جاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که بر این اساس قرار شد که طرح حمایت از تولید ملی که از سال گذشته در دستور کار کمیسیون قرار داشت در سال جاری نیز در اولویت کمیسیون قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، تأکید کرد: با توجه به مأموریتی که رئیس مجلس برای بررسی اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به این کمیسیون داده است، مقرر شد تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز در سال جاری در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار