|
|
کدخبر: ۱۵۳۷۱۰

قائم مقام موسسه امام خمینی در گفت وگو با فارس:

قائم مقام موسسه امام خمینی با تاکید بر اینکه قطعنامه اتحادیه اروپا شاهد خوبی بر بصیرت رهبری در این زمینه بود، گفت: قبل از شروع مذاکرات رهبری پیش بینی چنین رفتاری را کرده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به صدور قطعنامه ای ضد ایرانی در پارلمان اروپا اظهار کرد: مقام معظم رهبری قبلاً گوشزد کرده بودند که «مسئله هسته ای یک بهانه است و استکبار جهانی با اصل نظام دینی ما مخالف است».

وی افزود: متاسفانه عده ای در داخل کشور بر این باور بودند که اگر ما در برابر غربی ها کوتاه آمده و به اصطلاح تعامل خوبی با آن ها داشته باشیم تحریم ها برداشته خواهد شد و مواضع آن ها نسب به نظام جمهوری اسلامی ایران عوض خواهد شد.

قائم مقام موسسه امام خمینی با تاکید بر اینکه بیانیه مزبور شاهد خوبی بر فرمایشات رهبری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر به سخنان و بصیرت رهبری پی می بریم که قبل از شروع مذاکرات فرمودند «این مذاکرات هیچ نتیجه ای هم نداشته باشد دست کم ملت ایران می فهمند که استکبار جهانی قابل اعتماد نبوده و دنبال حل مسائل و مشکلات ایران نیست.»

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: صدها هزار انسان در جهان بر اثر جنایات تروریست ها و رژیم صهیونیستی کشته می شوند و هیچ عکس العملی در برابر این همه کشتار مردم وجود ندارد و این در حالی است که امروز به اعدام قاچاقچیانی که قاتل انسان های دیگر و یا کسانی که مزاحم جان و مال مردم هستند ایراد گرفته و صدای حقوق بشر آن ها بلند می شود.

وی با اشاره به اینکه دولتمردان غربی معتقد به حقوق بشر نیستند، گفت: اینها یک بام و دو هوا عمل می کنند حتی اگر فعالیت های صلح آمیز هسته ای را هم متوقف کنند باز مدعی بوده و علیه ملت، مردم و فرهنگ ایران توطئه می کنند.

قائم مقام موسسه امام خمینی یادآور شد: صدور این بیانیه نشان داد مسئله هسته ای به هیچ وجه برای استکبار جهانی مهم نیست و دروغ می گویند که ما اطمینان نداریم فعالیت هسته ای ایران صلح آمیز است بلکه از این مسئله یقین دارند اما به بهانه های دیگری از جمله امنیت اسرائیل، نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام آن را مضحکه دست خود قرار داده اند.

رجبی با اشاره به رسمیت شناختن همجنس گرایی در کشورهای غربی و قبول کردن آن جزو حقوق شهروندی، گفت: غربی ها ادعا می کنند به فرهنگ و عقاید مذهبی تمامی ملت ها احترام می گذارند این در حالی است که در دنیا چند میلیارد مسلمان با همجنس گرایی مخالف هستند و غربی ها می گویند باید این حقوق را به رسمیت شناخته و مسلمانان فرهنگ دینی خود را نادیده بگیرند.

وی افزود: همین موضوع نشان می دهد آن ها با اصل دین، نظام جمهوری اسلامی، استقلال و آزادی ایران مخالف هستند و از طرفی برای همه روشن شد که استکبار جهانی با دین و ارزش های انسانی مخالف است نه بمب اتم چراکه اگر اینطور بود باید کشورهایی که تسلیحات اتمی و هسته ای داشتند این سلاح ها را نابود می کردند.

رجبی با اشاره به عدم مقابله سازمان های بین المللی و غربی با کلاهک های هسته ای رژیم صهیونیستی گفت: همین مسئله گویای دروغگو بودن، اعتقاد نداشتن و پایبند نبودن به هیچ یک از موازین انسانی و انجام دادن هرگونه جنایتی برای منافع و اهداف دولتمردان غربی است.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲ / م۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار