|
|
کدخبر: ۱۵۳۹۱۳

پاپی زاده به فارس خبر داد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از تشکیل شورای راهبردی کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی خبر داد.

عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای راهبردی کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، گفت: این کانون با هدف گفتمان سازی، فرهنگ سازی و الگوسازی علمی اقتصاد مقاومتی و ایجاد بسترهای قانونی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی تشکیل و تاکنون چندین نشست را برگزار کرده است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس، صاحب نظران مختلف، متخصصین، نمایندگان اتحادیه ها، تشکل ها و قشرهای مختلف با کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی همکاری می کنند.

عضو شورای راهبردی کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: در کانون، مباحثکلان اقتصادی نظام بانکداری، صنعت، کشاورزی و خدمات مورد بحثو بررسی قرار می گیرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی ایران را نیرومند و توان ملی و بین المللی ما را افزایش می دهد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی موجب انتقال دانش، فناوری، ابتکار، خلاقیت و نوآوری در تمامی تصمیمات اقتصادی کشور خواهد شد.

پاپی زاده اقتصاد مقاومتی را راهبرد بلندمدت پیشرفت ایران اسلامی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی، مقاومت اقتصادی نیست بلکه تحرک و پویایی تمامی ظرفیت های داخلی اقتصاد است.

وی اضافه کرد: در کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی به بررسی دیدگاه های مختلف و نظرات جدید و شناسایی اولویت ها و ظرفیت ها و زمینه سازی تقویت زیرساخت های اقتصاد مقاومتی پرداخته می شود.

عضو شورای راهبردی کانون هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در پایان گفت وگوی خود با فارس خاطرنشان کرد: گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و تبیین امکان و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی با تبیین نمونه ها و الگوهای علمی اجرا شده و ارائه پیشنهادها برای تصمیم گیران در حوزه قانونگذاری و حوزه اجرا و نهادهای ذیربط پیگیری می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار