|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۴۸

امیر باقری:

رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: این مراسم پنجشنبه هفته جاری ۲۱ فروردین در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، امیر محمدحسن باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: پانزدهمین سالگرد این شهید سرافراز روز پنجشنبه هفته جاری ۲۱ فروردین در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.

باقری ادامه داد: این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان لشکری و کشوری ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.

رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید صیادشیرازی خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری شهیدان والامقام و جانبازان و ایثارگران سرافراز است که تجلیل از مقام شامخ آنان و تکریم خانواده های گرامی شان کاری نیکو و پسندیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیادشیرازی، از مقام تعدادی دیگر از شهدا دفاع مقدس در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، بسیج و جهادگران دفاع مقدس نیز تجلیل به عمل می آید.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، پیشکسوتان جهاد و دفاع مقدس، همرزمان شهید و آحاد مردم قدرشناس ایران اسلامی دعوت کرد تا در راستای تجلیل و تکریم شهیدان والامقام و گرانقدر در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار