|
|
کدخبر: ۱۵۴۱۶۱

طاهری با اشاره به تهیه طرح امر به معروف و نهی از منکر در ۳ کمیسیون مجلس مطرح کرد:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از پیشنهاد تجمیع طرح های امر به معروف و نهی از منکری که توسط کمیسیون های مجلس تهیه می شود، خبر داد.

حجت الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درگت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنی، در خصوص تهیه طرح امر به معروف و نهی از منکر توسط کمیسیون حقوقی و قضایی و اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: بنده از اینکه این کمیسیون ها چه طرحی دارند، بنده اطلاعی ندارم اما ممکن است کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در بعد مجازات این طرح را تهیه کرده باشد.

وی ادامه داد: طرحی که در کمیسیون فرهنگی مجلس در دست بررسی است، طرح ساماندهی امر به معروف و نهی از منکر است و در این طرح متولی، سازوکار، چارت سازمانی، اختیارات و اعتبار و بودجه سازمان امر به معروف و نهی از منکر مد نظر قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه طرح تأسیس سازمان امربه معروف و نهی از منکر هم اکنون در کارگروه کمیسیون فرهنگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ما پیشنهاد می دهیم که طرح های امر به معروف و نهی از منکری که توسط کمیسیون های مجلس تهیه می شود را جمع بندی کرده و در پس از آن یک طرح جامع به صحن علنی ارسال شود.

به گزارش تسنیم، مصطفی افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون قضایی مجلس از تهیه طرح " امر به معروف و نهی از منکر " در این کمیسیون ها خبر دادند.

طرح امر به معروف و نهی از منکر که در خرداد ۱۳۸۹ در مجلس هشتم به صورت یک فوریتی تدوین شده بود، مجدداً در ۲۱ خرداد سال گذشته در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد و برای بررسی کارشناسی تر به کمیسیون فرهنگی مجلس ارسال شد.

این طرح در ۲۹ ماده توسط جمعی از نمایندگان تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار