|
|
کدخبر: ۱۵۴۲۸۲

پورابراهیمی در تذکری آیین نامه ای:

نماینده کرمان در مجلس گفت: پیشنهادات ارائه شده در گزارش کمیسیون ویژه اصل ۴۴ اصلا اصلاح ساختار نظام مالی در کشور نیست در حالی که باید این نکات در آن گزارش ذکر می شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت در تذکری با استناد به ماده ۴۹ آیین نامه داخلی پارلمان، نسبت به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی انتقاد کرد و اظهار داشت: گزارش کمیسیون های تخصصی طبق آیین نامه داخلی باید مبتنی بر نکاتی راهگشا باشد تا بتوانیم با استفاده از آن مسائل و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی افزود: در گزارش ارائه شده از سوی کمیسیون ویژه اصل ۴۴ به نکات مثبت روند خصوصی سازی پرداخته نشده است، در حالی که بخشی از مشکلات متوجه خود قوانین مصوب است، باید پرسید در این شرایط دولت چه کاری می تواند انجام دهد، ما باید قانون را اصلاح می کردیم.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه اصلاح ساختار اقتصادی در کشور امری ضروری است، گفت: گزارشی که کمیسیون ویژه اصل ۴۴ می خواهد ارائه دهد باید منطبق بر ماده ۴۹ آیین نامه داخلی باشد، آنچه به عنوان پیشنهاد در این گزارش آمده اصلا اصلاح ساختار نظام مالی در کشور نیست و باید در کمیسیون این موارد ذکر می شد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر پورابراهیمی گفت: این گزارش براساس مواد ۴۴ و ۴۹ آیین نامه داخلی ارائه شده است در زمینه اقتصاد مقاومتی و کمیسیون ویژه نیز باید گزارش خود را ارائه می داد، آنان تلاش کردند ضعف ها را بیان کنند تا انشاءالله مرتفع شود، گزارش مشکلی از این جهت ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار