|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۲۵

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب:

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد پیوند مستحکم بین امام و امت ذره ای با خدشه و آسیب مواجه شود.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای در بیانیه ای اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد پیوند مستحکم بین امام و امت ذره ای با خدشه و آسیب مواجه شود.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

" حمد و سپاس خداوند قادر متعال که ملت ایران را به برکت تعالیم پیامبر اکرم و ائمه معصومین صلوت الله علیهم، از چنگال مستبدین و وابستگان اهریمن در بهمن ماه۵۷ رهایی بخشاند و به آنان نعمت بهره مندی از آزادی و استقلال در پرتو اسلام را ارزانی داشت.

اکنون که در آستانه ۲۰فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته ای در بهار سی و ششمین بهار آزادی قرار داریم ضمن گرامیداشت و ادای احترام به پیشگاه والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و همچنین شهیدان راه اسلام من جمله شهدای انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس، شهدای فتنه ۸۸ و بالاخص شهدای هسته ای - شهیدان مسعود علیمحمدی، مجید شهریاری، مهندس داریوش رضایی نژاد، مصطفی احمدی روشن و همچنین تجدیدپیمان با حضرت امام خامنه ای، ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب مواضع خود را به شرح زیر اعلام میداریم:

۱) ما دانشجویان دانشگاه تهران جنوب، رمز پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تشکیل تمدن نوین اسلامی را پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانسته و با تأکید بر اینکه ˈولایت فقیهˈ ستون خیمه انقلاب و نظام اسلامی است با تمام وجود به وصیت نورانی و جاودانه خمینی کبیر(ره) که ˈپشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد عمل کرده و اجازه نخواهیم داد پیوند مستحکم بین امام و امت ذره ای با خدشه و آسیب مواجه شود.

۲) در هنگامه ای که دشمنان ملت ایران از هر وسیله ای جهت ضربه زدن به شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران استفاده می کنند، ضروری است به تاسی از منویات رهبرمعظم انقلاب با اتخاذ سیاست " عزت، حکمت، مصلحت " علاوه بر برقراری و ارتباط با جهان جهت ستاندن حقوق ملت ایران، پاسدار خون شهیدان به خصوص شهدای هسته ای باشیم و از حقوق حقه خود در هیچ زمینه ای کوتاه نیاییم.

۳) در زمانی که پیشرفت های شگفت انگیز هسته ای که توسط فرزندان برومند امام روح الله چشم تمامی جهان را خیره کرده و دهان یاوه گویانی که از ناتوانی ملت شهیدپرور ایران سخن می گفتند را بسته است، مقتضی ست با این دانشمندان که خود و خانواده خود را در راه اعتلای اسلام و ایران وقف کرده اند، به بهترین و شایسته ترین نحو رفتار شود و خدای ناکرده اقداماتی جهت زیرسوال رفتن تلاش آنان صورت نگیرد که این عمل نه تنها موجب رضایت اردوگاه مستکبرین عالم خواهد شد بلکه سبب می شود تا در داخل کشور نیز از سرعت پیشرفت های هسته ای کاسته شود و موجب دل خوری زحمت کشان و تلاش گران این عرصه خواهد داشت.

در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب اعلام می دارم همواره ضمن وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی و انزجار از مستکبرین عالم، در راه اهداف قدسی حضرت امام قدم برداشته و از هیچ تلاشی جهت اعتلای اسلام که عینیت آن در حکومت جهانی حجت خدا، حضرت ولیعصز عجل الله تعالی فرجه الشریف است، کوتاهی نکنیم. "

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار