|
|
کدخبر: ۱۵۴۴۵۹

عزیزی در نطق میان دستور:

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده نصایح مقام رهبری را مورد توجه قرار دهند و بدانند که کشورهای طرف مذاکره قابل اعتماد نیستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، قاسم عزیزی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: با عنایت به اینکه در چند سال اخیر مقام معظم رهبری بر موضوعات مهمی چون توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی و اقتصاد دانش بنیان و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان، بهبود وضعیت بهداشت، رفع دغدغه تأمین هزینه های درمان آحاد مردم و توانمندسازی اقتصاد کشور تأکید داشته اند و ضمن تعیین نقشه راه و نامگذاری سال ها توسط ایشان مؤید توجه معظم له بر رشد و توسعه اقتصاد و فرهنگ ایرانی اسلامی به طور توأمان است.

وی افزود: مشکلات فعلی جز با فرهنگ اسلامی و اقتصاد مقاومتی با عزم ملی و مدیریت جهادی میسر نمی شود لذا جهت تحقق این امر باید زمینه های سالم سازی اقتصاد و رفع موانع تولید فراهم شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصمیمات مدیران اجرایی و مجلس باید شرایط حذف رانت از جامعه را فراهم کند و در مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به طور ریشه ای برخورد شود و محکوم کردن عوامل دست چندم مفاسد اقتصادی قطعا فساد را از بین نمی برد بلکه باید ساختار پرورش دهنده فساد اقتصادی اصلاح و ریشه کن شود تا قوه قضائیه نیز در برخورد با عوامل اختلال در اقتصاد کشور با سرعت و دقت برخورد کند.

عزیزی خاطر نشان کرد: ضمن حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای تأکید می شود نصایح و تذکرات رهبر معظم انقلاب مورد توجه قرار گیرد و بدانند که دولت های طرف مذاکره کننده با ایران خصوصا اروپا و آمریکا قابل اعتماد نیستند و حفظ استقلال، عزت و اقتدار ملی و… خط مرز های این کشور در ارتباطات برون مرزی است.

وی افزود: وزارت خارجه موظف است با هوشیاری و آگاهی ملاقات دیپلمات های خارجی را برنامه ریزی و مدیریت کند و اجازه مداخله در امور داخلی کشور را ندهد.

نماینده مردم شازند اظهار داشت: اگرچه اولین بار نیست که پارلمان اتحادیه اروپا اقدام به صدور بیانیه یا قطعنامه علیه ایران کرده نظر به اینکه در برنامه اخیر اتحادیه اروپا در بعضی موضوعات نکات مثبتی مبنی بر تعامل وجود دارد ولی در موضوع حقوق بشر و آزادی جنسی با کدام اصل حقوق بشر مطابقت دارد.

عزیزی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار