|
|
کدخبر: ۱۵۴۷۳۹

شیخیانی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیته اجرایی احیای خانه احزاب گفت: تاکنون بالای پنجاه تشکل رضایت و امضای خود را برای برگزاری مجمع عمومی اعلام کردند.

امرالله شیخیانی عضو کمیته اجرایی احیای خانه احزاب در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، درباره فعالیت ها و تشکیل جلسه کمیته اجرایی برای بازگشایی و تشکیل مجمع عمومی خانه احزاب، گفت: نیازی به جلسه ای نیست، هرگاه امضاها تکمیل شود، شاهد برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب در دوره جدید خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قبل از تعطیلات نوروز اکثر احزاب از جناح های مختلف برای برگزاری مجمع عمومی رضایت خود را اعلام و آن را امضا کردند، افزود: درصددیم تا بقیه امضاها را جمع کنیم و به محض اینکه ۷۰ تشکل امضا کردند، کمیته اجرایی جلسه ای را برگزار و با حضور اعضای خانه احزاب فراخوان را انجام می دهد و خانه احزاب مجدد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این فعال سیاسی درباره اینکه تاکنون چند تشکل برای تشکیل مجمع عمومی امضاء کرده اند، اظهارداشت: بنده تازه از مسافرت برگشته ام اما ۵۰ تشکل از جناح های مختلف امضا کردند و انشاءالله تا فرودین امضاها تکمیل و در فصل اول سال جاری فراخوان انجام و مجمع عمومی برگزار و شورای مرکزی جدید و ارکان خانه احزاب انتخاب می شوند.

شیخیانی در ادامه درباره اینکه آیا کمیته اجرایی با وزیر کشور یا معاون سیاسی دیدار می کند؟ افزود: اگر کمیته اجرایی یا وزارت کشور لازم بداند با هماهنگی جلسه جدیدی را تشکیل می دهند اما چون فعلا نیازی نیست جلسه ای برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار