|
|
کدخبر: ۱۵۴۷۴۰

آراسته در تجمع دانشجویان مقابل سفارت یونان:

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه به هیچ وجه اجازه تشکیل لانه جاسوسی دوم را در ایران نخواهیم داد، گفت: منتظریم تا شعار وحدت آفرین مرگ بر آمریکا را از درون دولت بشنویم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهخبرگزاری فارس، ناصر آراسته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران عصر امروز در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه های تهران گفت: اتحادیه اروپا اگر تمایل به تأسیس دفتر داخل کشور را دارد و اگر زمزمه ای از داخل دولت مبنی بر تشکیل این لانه جاسوسی شنیده است، بداند که دانشجویان اجازه تشکیل لانه جاسوسی در کشور را نخواهند داد.

آراسته ادامه داد: اتحادیه اروپا بداند اگر امروز این دانشجویان انقلابی تنها به این تجمع بسنده کردند این بدان معنا نیست که می توانند مجدداً گستاخانه به ملت ایران توهین کنند.

وی با بیان اینکه اگر دولت و مجلس در این مسئله دخالت نکنند و جواب قاطعی ندهند، گفت: آقای روحانی و دکتر ظریف صدای این جمعیت را بشنوند، آقای ظریف بدان اگر شما به جای استفاده از دیپلماسی خنده با صلابت با غرب صحبت می کردید ما شاهد اینگونه توهین ها به ملت شریف ایران نبودیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: امروز دانشجویان آماده هستند که خدشه ای به کشور وارد نشود و این اولین اقدام و هشدار ماست. اگر با این اقدامات برخورد قاطع نشود مکان تجمع بعدی ما مقابل وزارت خارجه است.

آراسته گفت: ملت ایران یک شعار وحدت آفرین دارد و این شعار از اول پایه وحدت ملت ایران بوده است و آن شعار مرگ بر آمریکاست.

وی با بیان اینکه باید از درون دولت شعار وحدت آفرین مرگ بر آمریکا شنیده شود، خواستار موضع گیری دولت درباره این مسئله شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار