|
|
کدخبر: ۱۵۴۷۴۱

دیانی در تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل سفارت یونان:

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: تا روزی که اروپاییان قطعنامه ای را که صادر کرده اند باطل نکنند، اجازه ورود به خاک ایران را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، میکائیل دیانی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در تجمع اعتراضی به قطعنامه ای که توسط پارلمان اروپا به تصویب رسید، در مقابل سفارت یونان گفت: آنکه که امروز باید پای میز محاکمه بنشیند و به بحثحقوق بشر پاسخ دهد و دلایل نظم آن را بگوید اوباما، آمریکا و غرب هستند نه ایران. کسانی که حقوق بشر را صراحتا نقض می کنند و امروز دم از حقوق بشر می زنند.

دیانی اضافه کرد: کسانی که حقوق بشر را بر مبنای خود تعریف می کنند و بیشتر از آن چیزی که امروز در کشورهایشان شاهد هستیم حقوق بشر را پایمال می کنند، باید پاسخ بدهند.

وی ادامه داد: کسانی که امروز چنین قطعنامه ای تنظیم و تصویب می کنند به واسطه بازیچه قرار گرفتن آمریکا چنین کاری کرده اند.

دیانی تصریح کرد: نفوذ جمهوری اسلامی، قدرت و الگو گرفتن برای کشورهای آزادیخواه جهان باعثشده چنین قطعنامه ای تصویب شود.

وی با بیان اینکه ایران به هیچ وجه برای اروپا فرش قرمز پهن نکرده است، ادامه داد: ایران امروز، ایران زمان پهلوی نیست، ایران امروز کشوری است که در دل خودش شهریاری ها و احمدی روشن ها پرورش می دهد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: آنچه که امروز ما پیامش را برای دنیا مخابره می کنیم این است که هیچ کس با زبان تحقیر نمی تواند با ایران صحبت کند و جمهوری اسلامی ایران امروز به کشورها اجازه تحقیر را نمی دهد و همچنین به هیچ کشوری اجازه نمی دهد بدون هماهنگی با مقامات کشور به خاک ما ورود پیدا کند چه برسد بخواهد با اهالی فتنه دیدار کند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: تا روزی که اروپاییان قطعنامه ای را که صادر کرده اند باطل نکنند اجازه ورود به خاک ایران را ندارند.

دیانی ادامه داد: دستگاه های دیپلماسی باید دیپلماسی لبخند را کنار بگذارند و موقعیت اصلی جمهوری اسلامی ما را بسنجند. جمهوری اسلامی امروز در مقابل کفر ایستاده است و در مقابل هیچ کشوری قد خم نمی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار