|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۱۳

آراسته در جمع دانشجویان تجمع کننده مقابل سفارت یونان:

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان هیچ گاه اجازه نخواهند داد پارلمان اروپا دفتری در ایران تاسیس کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، ناصر آراسته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در تجمع دانشجویان مقابل سفارت یونان، گفت: اتحادیه اروپا اگر تمایل به تاسیس دفتری در داخل ایران دارد و اگر زمزمه هایی از دولت مبنی بر این مسئله شنیده اند بدانند ما دانشجویان از ادامه دهندگان راه شهدایی مانند علم الهدی، رجب بیگی و دلوایی هستیم و آماده تسخیر لانه جاسوسی دوم هستیم.

وی افزود: اتحادیه اروپا و سردمداران دولت های غربی بدانند، اگر امروز دانشجویان مقابل سفارت یونان تجمع کرده اند و به تجمع بسنده کرده اند مبنی بر این نیست که تنها تجمع را در پاسخ به گستاخی کشورهای غربی تنها راه حل ممکن می دانند بلکه آمده اند نشان دهند مانند علم الهداها و رجب بیگی ها در مواقعی که لازم بدانند اقدامات قانونی خود را نشان می دهند.

وی افزود: آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و آقای دکتر ظریف وزیر امورخارجه این جمعیت را ببینند و صدایشان را بشنوند. بدانید اگر شما به جای استفاده از دیپلماسی لبخند و لبخندهای بیش از اندازه با صلابت با غرب صحبت می کردید و سیاست لبخند را کنار می گذاشتید عده ای قلیل اجازه چنین اهانتی درباره ملت ایران را به خود نمی دادند.

وی گفت: دانشجویان امروز تجمع خود را با کمال آرامش برگزار می کنند و دغدغه های انقلابی خود را مطرح می کنند و قطعا دیگر اجازه نمی دهند به استقلال ایران توسط این دولت های اروپایی اهانت شود.

وی گفت: اگر روند ذلیلانه در سیاست خارجی قطع نشود دانشجویان گام بعدی خود را در تجمع مقابل وزارت امورخارجه انجام می دهند و وزارت خارجه مقصد بعدی ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دانشجویان امروز شعارهای وحدت آفرین سر می دهند و شعار اولی که پایه وحدت ملت ایران است " مرگ بر آمریکاست ". این شعار باید از درون دولت نیز شنیده شود و دانشجویان انتظار دارند دولت موضع گیری محکم تری را در این خصوص داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار