|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۱۶

شفیعی در تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل سفارت یونان:

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: این دیدارهای جاسوسانه و دزدکی که از ایران انجام می شود چیزی جز قاچاقچی گری سیاسی نیست و اگر جلوی این موضوع گرفته نشود ملت چنان سیلی محکمی به آنها خواهد زد که صدایش به گوش دنیا برسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، ابوالفضل شفیعی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان در تجمع اعتراضی دانشجویان که در مقابل سفارت یونان به قطعنامه اتحادیه اروپا برگزار شد، گفت: اولین پیام این تجمع این است که توهین باید هرچه سریع تر تمام شود.

شفیعی ادامه داد: اگر فکر می کنند ایران امروز مثل ایران زمان پهلوی در دستانشان است، کور خوانده اند.

وی افزود: مثل اینکه بعضی ها پیام امام را که گفته اند باید بسیج ۲۰ میلیونی و ارتش ۲۰ میلیونی تشکیل دهیم را جدی نگرفته اند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: خیلی ها در کشور ما در حال بررسی اقدامات ضدحقوق بشری غرب، اروپا و آمریکا هستند البته نه برای تخریب بلکه برای ایجاد یک حکومت جهانی و جالب است که آنها با این همه اقدامات ضدحقوق بشری که انجام داده اند دم از حقوق بشر در ایران می زنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: جمعیتی که امروز در اینجا حاضر شده اجازه نخواهد داد که مواجب بگیرانی که دنبال صلح حسنی هستند کار را ادامه دهند و اگر هم قرار است اتفاقی رخ دهد عاشورای حسینی است نه صلح حسنی.

شفیعی خاطرنشان کرد: این دیدارهای جاسوسانه و دزدکی که از ایران انجام می شود چیزی جز قاچاقچی گری سیاسی نیست و اگر جلوی این موضوع گرفته نشود ملت چنان سیلی محکمی به آنها خواهد زد که صدایش به گوش دنیا برسد.

وی ادامه داد: ما این پیام را برای آخرین بار می گوییم که برای حضور هیات های اروپایی و نمایندگان آنان به کشور باید قطعنامه را پس بگیرند در غیر این صورت اگر نماینده ای از اروپا پا به ایران بگذارد قلم آنها را خورد می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار