|
|
کدخبر: ۱۵۴۸۴۷

یک فعال دانشجویی در تجمع مقابل سفارت یونان:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دیدارهای هیئت های اروپایی با محکومان امنیتی و فتنه گران در ایران، قاچاقچی گری سیاسی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، ابوالفضل شفیعی عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در جمع دانشجویان تجمع کننده مقابل سفارت یونان، به پیام های این تجمع اشاره کرد و گفت: اولین پیام این تجمع این است که توهین و اهانت به ملت ایران باید هرچه سریع تر تمام شود. کشورهای غربی اگر فکر می کنند ایران امروز مانند ایران در زمان پهلوی با آنها هم سو است، کور خوانده اند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: دانشجویانی که امروز در اینجا حاضر شده اند اجازه نخواهند داد مواجب بگیرانی که دنبال صلح حسنی هستند کار را ادامه دهند و اگر هم قرار است اتفاقی رخ دهد آن اتفاق عاشورای حسینی است، نه صلح حسنی.

شفیعی به دیدارهای اخیر هیئت های اروپایی با برخی از فتنه گران در جریان سفر به ایران اشاره کرد و گفت: این دیدارهای جاسوسانه و دزدکی چیزی جز قاچاقچی گری سیاسی نیست. قطعا اگر جلوی این اقدامات از سوی مسئولان گرفته نشود، ملت ایران سیلی محکمی به آنها خواهد زد که صدایش به گوش دنیا برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای آخرین بار می گوییم برای حضور هیئت های اروپایی و نمایندگان آنان به کشور، اروپایی ها باید قطعنامه صادر شده را پس بگیرند. در غیر این صورت اگر نماینده ای از اروپا پا به ایران بگذارد، ما دانشجویان قلم پای آنها را خورد می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار