|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۴۶

شاکری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه غرب در حقوق بشر ضعف بسیار جدی دارد، گفت: رسانه ملی می تواند ضعف حقوق بشر در اروپا را در قالب یک برنامه مستند پخش کند.

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران، گفت: پاسخ قاطع مقام معظم رهبری در آغاز سال نو مبنی براینکه با اقتصاد مقاومتی به نیروهای دورنی خود تکیه کنیم و با حضور مردم کار را پیش ببریم، تکلیف تحریم ها و تهدیدها را مشخص کرد.

وی با بیان اینکه بنده متن قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران را مطالعه کرده ام، افزود: مواردی که در این قطعنامه به آن اشاره شده است, جدید نیست. آن ها از ابتدای انقلاب تاکنون این مباحثرا مطرح می کردند از این رو مطالب مندرج شده در قطعنامه اتحادیه اروپا جدید نیست.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران ادامه داد: دور جدید مذاکرات ایران با طرف مقابل با صدور قطعنامه اتحادیه اروپا انطباق پیدا کرده است و حرف ما این است که توافق فقط پیرامون موضوع هسته ای و نه هیچ چیز دیگری است ضمن اینکه در مورد توافق هسته ای با طرح جلو آمده ایم و پای میز مذاکره نشسته ایم و مطابق منافع خود مذاکره را انجام می دهیم.

شاکری با اشاره به تقابل غرب و اروپا با ایران و مخالفت آمریکا با نماینده جدید ایران در سازمان ملل، اظهار داشت: معتقدم ما باید در مقابل آن ها حرف محکم و سنگین بزنیم و حالت تهاجمی بگیریم و بدانیم آنان در مسائلی همچون حقوق بشر ضعف جدی دارند از این رو رسانه ملی می تواند ضعف و تعرض آن ها به محیط زیست و آزادی مردم را در قالب مستند پخش کند.

وی تاکید کرد: باید دست برتر را بگیریم و این ما باشیم تا حالت هجمه کردن را داشته باشیم و فقط پدافندی نباشیم بلکه آفندی هم باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار