|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۱۴

دانشگاه آزاد صبح امروز به رغم دعوت خبرنگاران برای پوشش برنامه بازدید هاشمی رفسنجانی از مسابقات ربوکاپ طی اقدامی گزینشی خبرنگاران را دست خالی به رسانه های خود بازگرداند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح امروز نهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور ۳۸۸ تیم ایرانی و خارجی از ۲۲ کشور دنیا با رقابت در ۲۴ لیگ آغاز شد و قرار بر این بود که همزمان با آغاز این دوره مسابقات هاشمی رفسنجانی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد نیز از نخستین روز آغاز به کار مسابقات بازدید کند.

دانشگاه آزاد زمان بازدید هاشمی رفسنجانی و میرزاده از این دوره مسابقات را ساعت ۱۰ صبح امروز اعلام کرد و خبرنگاران نیز کمی زودتر از ساعت ۱۰ در نمایشگاه بین المللی برای پوشش برنامه حضور یافتند ولی متوجه شدند که بازدید ساعت ۸ صبح صورت گرفته و فقط واحد مرکزی خبر برای پوشش این برنامه دعوت شده است و بر همین اساس تعدادی از خبرنگاران رسانه ها به رغم عدم حضور، مجبور به پذیرش مصاحبه خبرنگار واحد مرکزی خبر شدند.

براساس این گزارش، عدم حضور یا گزینش خبرنگاران در برنامه های کلیدی آموزش عالی در دولت تدبیر و امید مقوله جدیدی نیست و طی ۱۰ ماه گذشته بارها تکرار شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار