|
|
کدخبر: ۱۵۵۲۳۱

با حضور ۳۸۸ تیم داخلی و خارجی /

خبرگزاری تسنیم: نهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران با حضور ۳۸۸ تیم از ۲۲ کشور جهان از امروز به مدت دو روز در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، نهمین دوره مسابقات روبکاپ آزاد ایران با حضور ۳۸۸ تیم از ۲۲ کشور جهان، ۴۸ تیم خارجی و ۳۴۰ تیم ایرانی در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد. براساس این گزارش، در این دوره از مسابقات روبوکاپ ایران که در ۲۴ لیگ برگزار می شود، ربات های انسان نما، فوتبالیست در سایز متوسط و کوچک، امدادگر، شبیه ساز فوتبال سه بعدی، مین یاب خودکار و دستی، در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی در معرض دید علاقه مندان و حاضران قرار می گیرند.

شرکت کنندگان از دانشگاه های مختلف ایران مانند صنعتی شریف، امیرکبیر، شهیدچمران اهواز، شاهد، فردوسی مشهد، خواجه نصیر طوسی، دانشگاه آزاد واحد قزوین، یزد، ابهر و سایر دانشگاه ها هستند و همچنین شرکت کنندگانی از کشورهای آمریکا، انگلستان، فرانسه، پرتغال، ایتالیا، آلمان، سوئد، هلند، برزیل، مکزیک، ژاپن، چین، تایلند، هند، پاکستان، امارات، کانادا، ترکیه، کلمبیا، مصر و اندونزی نیز در این دوره از مسابقات شرکت دارند.

این دوره از مسابقات از امروز(چهارشنبه) تا ۲۲ فروردین ماه در سالن های ۷،۸، ۹،۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. همچنین پنجمین دوره سمپوزیوم روبوکاپ آزاد ایران و چهارمین هوش مصنوعی نیز در ۲۳ فروردین در واحد قزوین دانشگاه آزاد برگزار می شود.

هواپیمای بدون سرنشین آفر از دانشگاه واحد قزوین دانشگاه آزاد، موتورسیکلت پلاستیکی، خودروی خورشیدی هاوین ۲ و خودرو الکتریکی پارات از دانشگاه آزاد نیز در این دوره از مسابقات در معرض دید حاضران قرار گرفته است.

صبح امروز حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد و آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد از این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار