|
|
کدخبر: ۱۵۵۲۴۱

شریعت نژاد در نطق میان دستور:

نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار مردم از مسئولان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است و قطعا برای جلب مشارکت مردم صداقت و شفافیت در همه امور به ویژه اقتصادی از اولویت های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، شمس الله شریعت نژاد در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: انقلاب اسلامی با شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی منتج به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشورمان شد. بدیهی است استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در تقابل با انقلاب اسلامی همواره در جهت تضعیف جمهوری اسلامی باشد و اگر غیر از این عمل کند جای بسی تعجب خواهد بود.

وی افزود: در طول ۳۵ سال گذشته استکبار جهانی به اشکال مختلف تلاش کردند تا بتوانند ملت و دولت ما را تسلیم خواسته های ظالمانه خود کنند و امروز ملت ما بیش از هر ملت دیگری به این امر واقف است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: حضور مردم هوشمند کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که هر ساله پرشورتر برگزار می شود، مؤید درک عمیق مردم از ناکارامدی ترفندهای استکباری است و همین طور مؤید میزان اطاعت مردم از مقام عظمای ولایت و رهبری است.

شریعت نژاد خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری مردم انتظار کارآمدی از حوزه های مختلف اعم از حوزه های تقنینی، اجرایی و قضایی از مسئولین و دست اندرکاران را دارند. انتظار مردم اجرای سیاست های کلان ابلاغی از سوی رهبر انقلاب در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: بدیهی است دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی قبل از هر اقدامی محتاج همدلی است. همکاری و باور موضوع از سوی مقامات بلندپایه و عالیرتبه کشور است و قطعا برای جلب مشارکت مردم صداقت و شفافیت در همه امور خصوصا امور اقتصادی و برخورد صریح و جدی با همه کسانی که موجبات برهم زدن نظام اقتصادی کشور را فراهم کردند از ملزومات و اولویت های تحقق اقتصاد مقاومتی و کاهش ریسک سرمایه گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی است.

نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم منتظرند تا نحوه برخورد با مفسدان اقتصادی را مشاهده کنند. گزارشات مجلس از صنعت خودروسازی و واردات خودروهای لوکس به کشور محتاج برخورد قاطع و بدون تعارف قوه قضائیه است تا اعتماد مردم بیش از گذشته به سیاست ها و قول های مسئولین ممکن گردد.

شریعت نژاد در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار