|
|
کدخبر: ۱۵۵۲۴۴

معاون عملیات ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد مشترک نیروهای سلطانی عمان بر ضرورت توسعه همکاری های نظامی ۲ کشور تأکید کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری فارسدر مسقط، سرتیپ ستاد «امیر مصطفی سلامی» که در صدر هیاتی از فرماندهان ارشد نیروی های مسلح کشورمان برای شرکت در یازدهمین اجلاس کمیته دوستی نظامی ایران و عمان در مسقط به سر می برد، با سرلشکر ستاد «أحمد بن حارثالنبهانی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح سلطانی عمان دیدار و گفت وگو کرد.

دو طرف در این دیدار با اشاره به جایگاه با اهمیت ایران و عمان در منطقه و وظیفه مهم تامین امنیت عبور و مرور در دریای عمان و تنگه هرمز، بر ضرورت توسعه همکاری های نظامی تاکید کردند.

در ادامه این دیدار که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای نظامی ایران و عمان برگزار شد، سرتیپ ستاد «امیر مصطفی سلامی» و سرلشکر ستاد «أحمد بن حارثالنبهانی» آخرین همکاری های نظامی و موضوعات مورد اهتمام و مشترک از جمله برگزاری چهارمین رزمایش مشترک امداد و نجات بین نیروهای نظامی ایران و عمان را مورد بررسی قرار داده و درباره راهکارهای ایجاد تحول در مناسبات نظامی با هدف خدمت به منافع دو کشور گفت وگو کردند.

سرتیپ ستاد «امیر مصطفی سلامی» و هیات همراه در ادامه سفر به مسقط همچنین قرار است با دیگر فرماندهان نیروهای نظامی سلطانی عمان دیدار کرده و از دانشگاه نظامی سلطان قابوس بازدید کنند.

همچنین یازدهمین اجلاس کمیته دوستی نظامی ایران و عمان فردا پنجشنبه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار