|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۲۸

در تذکر شفاهی مطرح شد /

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم دشتستان گفت: دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها دقت کند که سرنوشت فاز دوم مانند توزیع سبد کالا نشود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیلی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی طی سخنانی در صحن علنی در خصوص قطعنامه پارلمان اروپا اظهار داشت: در مورد قطعنامه لازم می دانم اعلام می کنم دولتهای اروپایی با کارنامه سراسر سیاه خود در بحثحقوق بشر در جایگاه تعیین تکلیف برای مردم ایران در نظام جمهوری اسلامی نیستند.

وی ادامه داد: در دهه های گذشته در هرجای دنیا به ویژه جهان اسلام دولت های اروپایی در جنایات صورت گرفته مستقیم و غیرمستقیم نقش داشتند؛ لذا لازم است دولت قاطعانه به یاوه گویی های اروپاییان پاسخ دهد.

محمدمهدی پورفاطمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی با اشاره به سالگرد زلزله شهرستانی دشتی از مسئولان و دولت خواستار حل مشکلات مردم زلزله زده شد.

وی در تذکر دیگری به وزیر اقتصاد گفت: کارخانه سیمان دشتی یکی از پروژه های مهم است، اما مدیرعامل بانک ملی کشور که باید بودجه مصوب را به این کارخانه ارائه می کرد این کار را انجام نداده است. ما می توانستیم با این اقدام ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر شغل ایجاد کنیم.

در ادامه سیدمهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در صحن علنی ضمن گرامی داشت شهدای هسته ای و تشکر از نیروی انتظامی و پلیس راه استان بوشهر جهت اجرای برنامه های نوروزی و گلایه شدید از سازمان میراثفرهنگی استان به دلیل ضعف عملکرد اظهار داشت: بنده تذکر می دهم که دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها دقت کند که سرنوشت فاز دوم مانند توزیع سبد کالا نشود و باعثنشود که عده ای از مستضعفان از گرفتن یارانه محروم و متمولان برخوردار شود.

وی ادامه داد: از دستگاه امنیتی کشور درخواست دارم که داستان ربودن و برگرداندن مرزبانان و تبلیغات بی حد و اندازه در آزادسازی آنها را روشن کند و صادقانه به مردم گزارش دهند که آزادی ۳۵ نفر در حرم حضرت زینب(س) در سوریه و ۱۵ نفر در سیستان و بلوچستان این همه تبلیغات انجام نشد ولی هدف از این پروژه سازی چه بود؟

نماینده مردم دشتستان در مجلس همچنین به کسانی که موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی می شوند تذکر جدی ارائه داد.

حجت الاسلام موسوی نژاد در پایان در تذکری به هیئت رئیسه مجلس خواستار توضیح در مورد اینکه چرا سوال از وزیر آموزش و پرورش و تحقیق و تفحص از سهام عدالت و شرکت ملی نفت نشده است، شد.

در ادامه الهیار ملک شاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس طی تذکر شفاهی به وزیر راه اظهار داشت: وضعیت نامطلوب جاده های منتهی به کوهدشت به خصوص جاده اسلام آباد غرب به کوهدشت که روزانه دو هزار نفت کش عراقی از آن عبور می کنند موجب نارضایتی مردم شده است، لذا از وزیر راه درخواست پیگیری سریع را دارند.

در پایان اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در تذکر شفاهی صعود مقتدرانه تیم فوتبال مسجد سلیمان به لیگ برتر را تبریک گفته و اظهار داشت: اعلام می کنم که نمایندگان در مجلس آمادگی کامل را برای برگزاری شایسته مسابقات دارند و از وزیر ورزش و جوانان برای تجهیز فضاهای این شهرستان درخواست دارم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار